شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 61312
منبع : خبرگزاری فارس
امیرآبادی در مراسم افتتاح دانشکده و سلامتکده طب ایرانی:

احمد امیرآبادی: دولت برای طرح تحول سلامت فکر اساسی کند

مردم حرف مسؤولان درباره طب سنتی را باور ندارند
قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید فکر اساسی برای طرح تحول سلامت شود، نباید این طرح چاهی باشد که هر چه به آن پول ریخته شود، پر نشود.
دولت برای طرح تحول سلامت فکر اساسی کند/ مردم حرف مسؤولان درباره طب سنتی را باور ندارند
دولت برای طرح تحول سلامت فکر اساسی کند/ مردم حرف مسؤولان درباره طب سنتی را باور ندارند
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی ظهر امروز در آیین افتتاح و بهره برداری از دانشکده و سلامتکده طب ایرانی با اشاره به سخت بودن جذب اعتبارات اظهار کرد: جذب اعتبارات در حد چند میلیارد تومان کار سختی است، اما خیرین میلیاردها تومان را بدون هیچ منتی برای ساخت مراکز درمانی هزینه کردند.

وی ادامه داد: باید تکلیف مردم در خصوص طب سنتی و طب اسلامی مشخص شود، این که مردم به سراغ برخی از افراد در این عرصه رفتند، به دلیل کوتاهی مدیران است، این افراد جذابیت دارند و صرف شکایت قضایی بدون آگاهی دادن به مردم فایده ای ندارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم سخنان مطرح شده توسط مسؤولان در خصوص طب سنتی را باور ندارند، اگر لازم است که در این خصوص قانونی تدوین شود و مجلس شورای اسلامی آماده همکاری در این خصوص است.

امیرآبادی با اشاره به لزوم تکمیل مراکز درمانی استان قم اظهار کرد: باید مراکز نیمه تمام در این عرصه هر چه زودتر تکمیل شود تا مردم با هزینه پایین بتوانند به مراکز درمانی دولتی مراجعه کنند.

وی ادامه داد: باید فکر اساسی برای طرح تحول سلامت شود، نباید این طرح چاهی باشد که هر چه به آن پول ریخته شود، پر نشود، باید حداقل طرح تحول سلامت در استان قم سر و سامان پیدا کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار داریم که شهرداری و شورای اسلامی شهر قم به خیرین عرصه سلامت کمک کنند تا مراکز درمانی زودتر تکمیل شوند.

امیرآبادی در پایان مردم استان قم را شایسته رفاه دانست و خاطرنشان کرد: مردم این استان در عرصه پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی نقش داشتند و باید به آن ها خدمات شایسته ای ارائه شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcci1qe.2bqss8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما