يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب : 61339
منبع : روابط عمومی استانداری قم
استاندار قم عنوان کرد:

ارتقاء 6 پله ای استان قم در زمینه ی شرکت های دانش بنیان

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به اقدامات مسئولان قم در زمینه ی پارک های علم و فناوری اظهار داشت: قم در بحث شرکت های دانش بنیان از رده هفدهم کشور به رده ی یازدهم ارتقاء پیدا کرده است.
ارتقاء 6 پله ای استان قم در زمینه ی شرکت های دانش بنیان
ارتقاء 6 پله ای استان قم در زمینه ی شرکت های دانش بنیان
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی استاندار قم عصر امروز از بعضی شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان قم واقع در شهرک پردیسان بازدید نمود.

استاندار قم سپس در نشست صمیمی با فناوران پارک علم و فناوری استان قم مشکلات و موانع توسعه ی فعالیت های شرکت ها را دریافت نمود.

صادقی در پایان این نشست طی سخنانی با اشاره به موانع موجود در مسیر شرکت های دانش بنیان اظهار داشت: بخشی از این مشکلات ناشی از تفکر جزیره ای و عدم ملی نگری مسئولان است.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه عدم حمایت برخی دستگاه ها از توسعه ی فعالیت های پارک علم و فناوری ناشی از نوع نگاه مدیران است افزود: مجموعه ی پارک علم و فناوری جزء بخش هایی است که نیازمند توجه، تعامل و حمایت همه ی دستگاه های متولی است.

وی گفت: کمیته ای جهت بررسی موانع توسعه ی فعالیت های پارک علم و فناوری قم با محوریت معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تشکیل شود و قوانین و روندهایی که مانع ایجاد می کنند احصاء و برای حل آنها برنامه ریزی شود.

استاندار قم در ادامه با بیان اینکه در بعضی بخش ها شاهد افزایش اختیارات استانداران در کشور هستیم افزود: این مسئله موجب تسریع در اجرای طرح ها و برنامه های استانی خواهد شد.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcb9fb0.rhb8fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما