يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 61360
منبع : ایسنا
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه قم خبر داد:

بازدید 300 دانشجوی دانشگاه قم از مناطق عملیاتی دفاع مقدس

قم نيوز : بازدید 300 نفر از دانشجویان دانشگاه قم از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در قالب اردوی راهیان نور انجام می شود.
بازدید 300 دانشجوی دانشگاه قم از مناطق عملیاتی دفاع مقدس
بازدید 300 دانشجوی دانشگاه قم از مناطق عملیاتی دفاع مقدس
به گزراش قم نیوز علی فقیهی، در رابطه با اعزام دانشجویان راهیان نور دانشگاه قم عنوان کرد: اولین گروه از دانشجویان این دانشگاه، امروز 20 اسفند ماه به این اردواعزام خواهند شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه قم، درادامه افزود : امسال 300 نفرازدانشجویان دانشگاه قم شامل 130 دانشجوی پسر و 170 دانشجوی دختر، ظرف مدت 5 روزازمناطق دو کوهه، فکه، فتح المبین ویادمان شهید حسن باقری بازدید می ‌کنند.

وی ویژگی این اردو را مدت 5روزه آن عنوان کرد و گفت: هدف از اردوی راهیان نور آشنایی دانشجویان با سیره شهدا و الگو پذیری از منش و مشی شهدای دفاع مقدس است؛ بسیج دانشگاه قم دراستای تحقق این اهداف، برنامه‎های فرهنگی مختلف از جمله حلقه‌های گفتاری باحضور مبلغین را در طول مدت اردو در نظر گرفته است.

وی درادامه خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های مذهبی گوناگون توسط هیئات در طول مدت این اردو از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه قم می‌باشد.

فقیهی همچنین اظهار داشت: بسیج دانشجویی دانشگاه با تمهیداتی که اندیشیده است بازدیدهای دانشجویان را صرفا محدود به مناطقی میکند که امنیت کامل آن‌ها تامین شده باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه قم درپایان از تاثیرپذیری دانشجویان از این اردو خبر داد و گفت: سعی شده است در اجرای برنامه‌های مختلف در این اردو، محتوا محور عمل شود؛ چه بسا که صرف هر اردوی راهیان نور نمی‌تواند برقشر جوان تاثیر گذار باشد مگر اینکه مسئولان از این فرصت استفاده کرده و بهترین برنامه های خود را در راستای تحقق اهداف ذکر شده اجرا کنند.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcfxmdv.w6dyvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما