دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : 61417
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
با اختصاص 800 میلیارد تومان اعتبار

پارکینگ شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) آماده‌سازی می شود

قم نيوز : قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه گذاری با اشاره به اختصاص میزان اعتبار پروژه پارکینگ شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: جمع اعتبار این پروژه، ۸۰۰ میلیارد تومان است که از این مبلغ برای تأمین ۴۰۰ میلیارد تومان آن نیاز به سرمایه‌گذاری وجود دارد.
پارکینگ شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) آماده‌سازی می شود
پارکینگ شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) آماده‌سازی می شود
به گزارش قم نیوز محمدرضا معرفت با اشاره به‌ ضرورت پیگیری طرح پارکینگ شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) و پیگیری‌های شهرداری دراین‌باره اظهار داشت: طبق طرح تفصیلی شهرداری، پارکینگ شرقی حرم مطهر به همراه مجموعه خدماتی با 4 طبقه زیرزمین طراحی‌شده است.

وی افزود: مدل پیش‌بینی‌شده توسط شهرداری برای این پروژه یکی از ابزارهای نوین تأمین مالی با مدل صندوق پروژه است که موردبررسی و تصویب قرار گرفته و هم‌اکنون در نوبت بررسی در شورای شهر قرار دارد.

قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری در مورد اختصاص میزان اعتبار پروژه پارکینگ شرقی حرم مطهر گفت: جمع اعتبار این پروژه، 800 میلیارد تومان است که از این مبلغ برای تأمین 400 میلیارد تومان آن نیاز به سرمایه‌گذاری وجود دارد و شهرداری در نظر دارد برای این پروژه از طریق مدل صندوق پروژه و همچنین عرضه آن در فرا بورس تأمین مالی کند.

معرفت به بیان شرایط و نحوه استفاده شهرداری قم از اعتبارات صندوق پروژه در اجرای عملیات صحن شرقی حرم مطهر پرداخت و اظهار داشت: شهرداری قم که یکی از اعضای سهام‌دار این صندوق تلقی خواهد شد، با توافقات انجام‌شده با بورس می‌تواند از اعتبارات و نقدینگی‌های این صندوق استفاده کند.
https://qomnews.ir/vdciy5aq.t1azz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما