دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 61430
منبع : خبرگزاری فارس

آیت الله علوی گرگانی: حضرت زهرا(س) حافظ نبوت و امامت بود

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید گفت: وجود حضرت زهرا(س) نبوت و امامت را حفظ کرده است و ایشان مقام بالایی دارند و افتخار کنید که چنین الگویی در بین خود دارید.
حضرت زهرا(س) حافظ نبوت و امامت بود
حضرت زهرا(س) حافظ نبوت و امامت بود
به گزارش قم نیوز آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از مسؤولان مجتمع بنت الهدی گفت: من محور صحبت‌های خود را حضرت زهرا(س) قرار می‌دهم چون ایشان معلم فاضله و بهترین الگو برای زنان است.

این مرجع تقلید با اشاره به داستان پرسش و پاسخ حضرت زهرا (س) ادامه داد: این عمل حضرت زهرا(س) به شما درس می‌دهد که باید این کار حضرت زهرا(س) را ادامه دهید و مردم را هدایت و ارشاد کنید که این مرکز جامعه المصطفی العالمیه هم به حمدخدا این روند را پیش گرفته است.

وی با بیان داستان تفسیر قرآن از حضرت زینب (س) گفت: این دستور حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) است که زنان در در ترویج دین فعالیت داشته باشند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در ارتباط با حضرت زهرا(س) اظهار کرد: وجود حضرت زهرا(س) نبوت و امامت را حفظ کرده است و ایشان مقام بالایی دارند و افتخار کنید که چنین الگویی در بین خود دارید.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه باید چه کرد تا مسائل در جامعه تطبیق کند گفت: اگر دنیا بفهمد اهل بیت و اسلام چه دارند همه از آنها پیروی می‌کنند چون همه دستورات آن‌ها مطابق جامعه است.

وی با بیان اینکه علما نگهدارنده نبوت و امامت هستند ادامه داد: عمده مشکلات ما این است که چگونه وارد این موضوع شویم، هرچه در جامعه باید عمل شود در اسلام آمده است و هیچ کسری ندارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdzo09.yt0fs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما