دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب : 61448
منبع : خبرگزاری فارس

عابدي: موفقيت‌هاي ايثار موجب سربلندي ورزش قم است

قهرمانان ايثار در قم تجليل شدند
قم نيوز : مديريت، كادر فني و بازيكنان تيم بسكتبال با ويلچر ايثار شيمي‌در قم به پاس قهرماني در فصل 1396 ليگ باشگاه‌هاي كشور با حضور مسوولان استان قم مورد تجليل و قدرداني قرار گرفتند.
قهرمانان ايثار در قم تجليل شدند / عابدي: موفقيت‌هاي ايثار موجب سربلندي ورزش قم است
قهرمانان ايثار در قم تجليل شدند / عابدي: موفقيت‌هاي ايثار موجب سربلندي ورزش قم است
به گزارش قم نیوز آیین تجلیل از تیم بسکتبال با ویلچر باشگاه‌ فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم به پاس قهرمانی این تیم در رقابت‌های فصل 1396 لیگ باشگاه‌های کشور با حضور مسوولان ارشد استان قم در هتل پاسارگاد این شهر برگزار شد.

در این مراسم احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس، مدیر کل ورزش و جوانان، مدیر کل و معاون توان‌بخشی بهزیستی، معاون هماهنگ‌ کننده سپاه علی‌ بن ابیطالب (ع)، مدیر دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی، مشاور استاندار در امور ایثارگران، مدیر عامل باشگاه شیمی‌در، رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین، مالکی عضو شورای اسلامی شهر قم و تعداد دیگری از مسوولان استان قم حضور داشتند.

 

* تجلیل فرماندار قم از قهرمانی ایثار

در این آیین با شکوه که به همت و تلاش رضا سیار فرماندار قم به پاس قهرمانی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور و صعود به لیگ دسته اول ایران در سال 1397 برنامه‌ریزی شده بود، مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم ایثار قم لوح تقدیر و هدایای خود را از دست مسوولان حاضر در مراسم دریافت کردند.

 

* خوشرفتار: در 7 سال 8 عنوان کسب کرده‌ایم

در آغاز این مراسم علی خوشرفتار مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این باشگاه پرداخت و اظهار کرد: تیم ایثار در هفت سال حضور در سطح اول بسکتبال با ویلچر ایران و یک تورنمنت بین‌المللی موفق به کسب هشت عنوان ارزشمند داخلی و بین‌المللی شده است.

 

* صفرزاده: آماده حمایت از ایثار در سطوح بالاتر لیگ‌های بسکتبال با ویلچر هستیم

سپس امیرحسین صفرزاده مدیرعامل باشگاه شیمی‌در به ایراد سخن پرداخت و کسب عنوان قهرمانی در مسابقات این فصل باشگاه‌های کشور را یک دستاورد بزرگ توصیف کرد و افزود: خدمت به جانبازان عزیز که حق زیادی به گردن ملت ایران دارند یک وظیفه است و شرکت شیمی‌در از این بابت به خود افتخار می‌کند.

وی در ادامه از قول پاداش رئیس هیات مدیر شرکت شیمی‌در سلف بابت قهرمانی تیم ایثار شیمی‌در در رقابت‌های سال 1396 باشگاه‌های کشور خبر داد و افزود: از اینکه امسال در جمع صمیمی مجموعه ایثار بودیم بسیار خوشحالیم و آماده حمایت از این تیم در سطوح بالاتر لیگ‌های بسکتبال با ویلچر هستیم.

 

* عابدی: موفقیت‌های ایثار موجب سربلندی ورزش قم است

حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم دیگر سخنران مراسم تجلیل و جشن قهرمانی تیم ایثار قم، این تیم را یکی از مجموعه‌های موفق ورزش قم توصیف کرد و افزود: موفقیت‌های تیم بسکتبال با ویلچر ایثار در مسابقات باشگاه‌های کشور موجب سربلندی ورزش قم است و سعی ما حمایت از این تیم در تداوم این روند است.

 

* امیرآبادی: در قم توجه به بسکتبال با ویلچر به خوبی نتیجه داده است

در نهایت نوبت به عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در خانه ملت رسید و امیرآبادی فراهانی در سخنانی اظهار کرد: در قم توجه به رشته‌های انفرادی و برخی ورزش‌های تیمی مانند بسکتبال با ویلچر به خوبی نتیجه داده است و کسب این موفقیت‌ها ارزش زیادی دارد.

بخش پایانی آیین جشن قهرمانی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار در هتل پاسارگاد قم به اهدای لوح تقدیر و هدایا اختصاص داشت و با حضور مسؤولان حاضر در مراسم از مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، کادر فنی و بازیکنان تیم ایثار قم به پاس کسب مقام قهرمانی لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر در سال 1396 و صعود به لیگ دسته اول ایران در سال 1397 قدردانی شد.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcc40qe.2bqs08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما