دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 61449
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس موسسه بنت الهدی خبر داد

تحصیل بیش از 2000 نفر از 80 کشور در موسسه بتن‌الهدی

قم نيوز : مدیر موسسه بنت الهدی با اشاره به اینکه قریب به 2 هزار نفر در این مجتمع تحصیل می‌کنند گفت: از 80 کشور در این مجتمع در حال تحصیل‌اند که از دوره ابتدایی که آموزش زبان فارسی است دوره‌ها شروع می‌شود و بعد وارد دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا می‌شوند که دروسی که تدریس می‌شود دروس اسلامی‌اند.
تحصیل بیش از 2000 نفر از 80 کشور در موسسه بتن‌الهدی
تحصیل بیش از 2000 نفر از 80 کشور در موسسه بتن‌الهدی
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین محمد حسینی کاویانی ظهر امروز در دیدار با آیت الله علوی گرگانی، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) گفت: مجتمع بنت الهدی زیرمجموعه جامعه المصطفی العالمیه است که مرکز جامعه المصطفی در دو بخش آقایان و بانوان فعالیت دارد و بانوان در مجتمع بنت الهدی متمرکز شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه قریب به 2 هزار نفر در این مجتمع تحصیل می‌کنند اظهار کرد: از 80 کشور در این مجتمع در حال تحصیل‌اند که از دوره ابتدایی که آموزش زبان فارسی است دوره‌ها شروع می‌شود و بعد وارد دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا می‌شوند که دروسی که تدریس می‌شود دروس اسلامی‌اند.

کاویانی با اظهار اینکه بیشتر محصلین در این مجتمع از کشورهای غیر اسلامی‌اند ادامه داد: رشته‌هایی که در این مجتمع تدریس می‌شود از قبیل فقه و اصول که از پرمخاطب‌ترین رشته‌ها بوده و رشته حقوق و فلسفه وکلام و.. است.

وی ادامه داد: مسئولین این مجتمع به این نتیجه رسیده‌اند که باید با استفاده از طرح‌هایی که از طرف شما و سایر علما و مراجع برای ارتباط با افرادی که از سایر کشورهای غیر اسلامی‌اند استفاده کنند وخواستار تشکیل کارگروهی با استفاده از افرادی است که با شما در ارتباط‌اند تا مسائل را راحت تر به شما برسانیم و از هدایت‌های شما استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdno09.yt0fo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما