سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۲۸
کد مطلب : 61457
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

ایجاد آلودگی صوتی تفریح و دلخوشی نیست

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه آلودگی صوتی تفریح و دلخوشی نیست گفت: از بین رفتن منابع، خطر آفرینی برای مردم، ایجاد ترس و‌ آلودگی صوتی از جمله ضررهای چهارشنبه‌های آخر سال است و امیدواریم که در سال جاری شاهد این اتفاقات نباشیم.
ایجاد آلودگی صوتی تفریح و دلخوشی نیست
ایجاد آلودگی صوتی تفریح و دلخوشی نیست
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی امشب در سی و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، در نطق پیش از دستور اظهار کرد: بیست و دوم اسفندماه روز بزرگداشت شهداء و سالروز تاسیس بنیاد  شهید و امور ایثار گران است و این روز را گرامی می‌داریم.

وی افزود: بنیاد شهید انقلاب اسلامی در ۲۲ اسفند ۱۳۵۸، با فرمان امام خمینی(ره) به منظور رسیدگی به وضعیت خانواده‌های شهدا و همچنین رسیدگی به امور معلولین و آسیب دیدگان انقلاب اسلامی تشکیل شد.

رئیس شورای اسلامی قم با اشاره به جایگاه والای شهدا خاطرنشان کرد: تمام نعمت‌هایی که امروز در کشور وجود دارد را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و امیدواریم که بتوانیم پیرو راه آن‌ها باشیم و در مسیر آن‌ها حرکت کنیم.

وی با اشاره به خطرات استفاده از مواد منفجره در چهارشنبه آخر سال ادامه داد: متاسفانه برخی افراد در چهارشنبه آخر سال کارهایی انجام می‌دهند که خطرات بسیار زیادی دارد و ضربه‌های زیادی به کشور وارد می‌کند.

جلالی با بیان اینکه آلودگی صوتی تفریح و دلخوشی نیست گفت: از بین رفتن منابع، خطر آفرینی برای مردم، ایجاد ترس و‌ آلودگی صوتی از جمله ضررهای چهارشنبه‌های آخر سال است و امیدواریم که شاهد این اتفاقات در سال جاری نباشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccm0qe.2bqsp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما