کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مربي تيم سبك‌هاي آزاد كاراته قم خبر داد

نايب‌قهرماني كاراته‌كاهاي قم در انتخابي تيم ملي

خبرگزاری فارس , 22 اسفند 1396 ساعت 8:17

مربي تيم سبك‌هاي آزاد كاراته استان قم از نايب‌قهرماني كاراته‌كاهاي قم در انتخابي تيم ملي و كسب دو نشان نقره اين پيكارها خبر داد.


به گزارش قم نیوز محمدرضا رستمی‌زاده اظهار کرد: معرفی برترین‌های مسابقات کاراته سبک‌های آزاد قهرمانی کشور در حالی انجام گرفت که این پیکارها طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته در دو رده سنی نوجوانان و جوانان به انجام رسید.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها با عنوان مسابقات سبک‌های غیر کنترلی جنبه انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان را داشت، اضافه کرد: سالن ورزشی طالقانی شهر ری میزبان این پیکارها بود و شرکت کنندگان در اوزان پنجگانه هر رده سنی برای کسب عناوین اول تا سوم مشترک رقابت کردند.

مربی تیم سبک‌های آزاد کاراته استان قم با اشاره به دو مدال‌آور تیم اعزامی قم به این رقابت‌ها ابراز کرد: امیرعباس رضایی وزن در وزن منهای 65 کیلوگرم رده سنی نوجوانان و محمدحسین رستمی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم رده سنی جوانان دو نشان نقره این رقابت‌ها را به ارمغان آوردند.

وی افزود: رقابت‌های رده سنی نوجوانان در اوزان منهای 55، 60، 65، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم به انجام رسید و کاراته‌کاهای رده سنی جوانان نیز در اوزان منهای 60، 65، 70، 75 و به اضافه 75 کیلوگرم برای کسب مدال‌های طلا، نقره، برنز و سهمیه تیم ملی به روی تاتامی رفتند.

رستمی‌زاده با اشاره به نخستین نقره‌ای تیم قم در این رقابت‌ها، ابراز کرد: امیرعباس رضایی در وزن منهای 65 کیلوگرم رده سنی نوجوانان نمایش بسیار خوبی در مقابل حریفان داشت اما در دیدار نهایی با قبول شکست برابر ایلیا دولّی روی سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد و نقره گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در وزن منهای 60 کیلوگرم رده سنی جوانان نیز شاهد مبارزات بسیار خوب و فنی محمدحسین رستمی‌زاده در مقابل حریفان بودیم و وی حتی در مسابقه فینال عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت اما در نهایت مبارزه را به محمد طاهری واگذار کرد و به مدال نقره انتخابی تیم ملی سبک‌های‌ آزاد ایران دست یافت.

وی در پایان اظهار کرد: شرکت کنندگان در این دوره از رقابت‌های کاراته سبک‌های غیر کنترلی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان ایران تعداد 520 کاراته‌کا از استان‌های مختلف بودند و نفرات اول هر وزن در قالب تیم ‌ملی نوجوانان و جوانان از سوی فدراسیون در سال 1397 به یکی از تورنمنت‌های معتبر بین‌المللی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام / 138


کد مطلب: 61459

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/61459/نايب-قهرماني-كاراته-كاهاي-قم-انتخابي-تيم-ملي

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir