کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هیأت ورزش‌هاي پهلواني و زورخانه‌اي استان قم خبر داد

انتخاب نونهال قمی براي عضويت در تيم ملي

خبرگزاری فارس , 22 اسفند 1396 ساعت 8:30

رئيس هیأت ورزش‌هاي پهلواني و زورخانه‌اي استان قم از انتخاب باستاني‌كار رده سني نونهالان قم براي عضويت در تيم ملي ايران خبر داد.


به گزارش قم نیوز امیر فردی اظهار کرد: محمد عبدالهی‌نسب باستانی‌کار مستعد و آینده‌دار قم که ورزشکار رده سنی نونهالان محسوب می‌شود برای حضور در تیم ملی فراخوانده شده و این یک دستاورد بزرگ برای هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: این نونهال باستانی‌کار قم در مسابقات هنرهای فردی رشته میان‌داری ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای قهرمانی کشور به عنوان یکی از برترین‌های ایران انتخاب شد و به واسطه توانایی‌هایی که در این مسابقات به نمایش گذاشت برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت شده است.

رئیس هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم افزود: عبدالهی ورزشکار بسیار مستعد و آینده‌داری است و با توجه به این دعوت باید از روز دوشنبه بیست و یکم اسفند ماه در کنار دیگر ملی‌پوشان وارد اردو شده و تمرینات خود را تا روز ۲۴ اسفند زیر نظر کادر فنی انجام دهد.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی به میزبانی هیأت کردستان و در شهر سنندج تشکیل خواهد شد، در ادامه به برگزاری رقابت‌های زورخانه‌ای رده سنی بزرگسالان ایران اشاره و ابراز کرد: این مسابقات در رشته‌ هنرهای فردی اوزان منهای 90 و به اضافه 90 کیلوگرم برگزار می‌شود.

فردی یاد آور شد: فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای، این دوره از رقابت‌ها را با عنوان بزرگداشت  روز شهید روزهای 21 تا 22 اسفند ماه به میزبانی هیأت مرکزی در شهرستان محلات برگزار می‌کند و مدعیان کسب عناوین برتر در رده‌های سنی 19 تا 40 سال مسابقه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره از پیکارها برای کسب عناوین برتر در 6 رشته سنگ، کباده، میل سنگین، چرخ‌تیز، چرخ چمنی و میل بازی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و نمایندگان قم نیز با انجام تمرینات منظم در این دوره از مسابقات به میدان می‌روند.

انتهای پیام / 138


کد مطلب: 61461

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/61461/انتخاب-نونهال-قمی-براي-عضويت-تيم-ملي

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir