کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با تجلیل از غرفه‌های برتر:

نمایشگاه هنرهای اسلامی در حرم حضرت معصومه(س) به کار خود پایان داد

خبرگزاری حوزه نیوز , 22 اسفند 1396 ساعت 9:03

نخستین نمایشگاه هنرهای اسلامی طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به کار خود پایان داد.


به گزارش قم نیوز مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه هنرهای اسلامی شب گذشته با حضور جمعی از مسئولان در کتابخانه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، عیسی رضایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با تاکید بر اینکه هنر محصول فکر هنرمند است، مطرح کرد: هنر قابل ارزش‌گذاری مادی نیست اما باید برای توسعه و حفظ جایگاه کنونی دستاوردهای هنری به سمت فعالیت‌های اقتصادی گرایش یابیم و در این راستا باید کاربردی کردن و کاهش هزینه صنابع را در دستور کار قرار دهیم.

همچنین، حجت‌الاسلام‌ صفر فلاحی معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به اینکه آستان مقدس نسبت به فعالیت‌های مختلف در حوزه هنرهای اسلامی نگاهی ویژه دارد، اظهار کرد:‌ آستان‌های مقدس از بهترین فضاها برای شکل‌گیری هنرهای اسلامی هستند.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم به‌عنوان سخنران پایانی این مراسم با تاکید بر اینکه نتیجه حرکت‌های کنونی در آینده نزدیک مشخص می‌شود، تصریح کرد: دستاوردهای کنونی از جمله برپایی نمایشگاه هنرهای اسلامی در شرایط کنونی کم‌نظیر است اما امیدواریم این فعالیت‌ها توسعه داشته باشد چراکه جای برخی از هنرها از جمله فرش خالی است.

لازم به ذکر است: در این مراسم با حضور معصومه ظهیری مشاور استاندار قم در امور بانوان، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات و مهدی کلانترزاده رئیس اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از غرفه‌های برتر نمایشگاه و پیشکسوتان عرصه صنایع دستی استان قم تجلیل شد.

انتهای پیام/ 138


کد مطلب: 61466

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/61466/نمایشگاه-هنرهای-اسلامی-حرم-حضرت-معصومه-س-کار-خود-پایان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir