کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صباي قم زنگ تفريح فوتبال ايران

خبرگزاری فارس , 22 اسفند 1396 ساعت 10:05

تيم فوتبال صباي قم با تداوم شكست‌ها و ناكامي‌هاي خود در فصل جاري ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور از سوي رقباي خود لقب زنگ تفريح فوتبال ايران نام گرفته است.


به گزارش قم نیوز از 34 هفته رقابت‌های فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تنها هفت هفته دیگر باقی مانده اما تیم فوتبال صبای قم از هفته‌ها قبل به دلیل نتایج ضعیف، مدیریت ضعیف، کادر فنی ناکارآمد و بازیکنان اشباع شده خود به لیگ دسته دوم سقوط کرده است.

نماینده ضعیف فوتبال قم در هفته دهم از دور برگشت رقابت‌های این فصل لیگ آزادگان یک دیدار خارج از خانه تشریفاتی در مقابل تیم شهرداری تبریز برگزار کرد و در پایان مسابقه‌ای که چهار گل داشت با حساب سه بر یک شکست خورد تا هفدهمین بار در این فصل ببازد.

تداوم باخت‌ها و ناکامی‌های این فصل لیگ آزادگان کار را به جایی رسانده که تک تک تیم‌های حاضر در لیگ امسال حتی صبا را ضعیف‌تر از تیم رده هجدهم جدول یعنی راه‌آهن تهران می‌دانند و به این تیم لقب زنگ تفریح فوتبال ایران را داده‌اند و ناکامی‌های خود را برابر صبا جبران می‌کنند.

تیم شهرداری تبریز در نیم‌فصل نخست رقابت‌های این فصل لیگ آزادگان نسبت به صبای قم در جایگاه پائین‌تری قرار داشت اما تدابیر مدیران این تیم، تحولات در کادر فنی و تقویت بازیکنان کارآمد موجب شد تا نماینده تبریز از سقوط نجات یافته و جایگاه خود را در لیگ امسال حفظ کند.

تبریزی‌ها که در نیم‌فصل نخست به سختی و در لحظات تلف شده مسابقه در ورزشگاه یادگار امام قم از تیم صبا یک امتیاز گرفته بودند در بازی برگشت به صبای نگون‌بخت سه گل زدند و با کسب سه امتیاز از میدان خارج شدند تا نماینده فوتبال قم انگشت‌نمای فوتبال ایران باشد.

این تیم در حال حاضر با کسب تنها یک برد، 9 تساوی، 17 باخت، 22 گل زده، 50 گل خورده، تفاضل گل منفی 28 و تنها 12 امتیاز در بین 18 تیم حاضر در این فصل لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران مکان هفدهم را در اختیار دارد و فصل آینده باید در دسته دوم به میدان برود.

انتهای پیام / 138


کد مطلب: 61467

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/61467/صباي-قم-زنگ-تفريح-فوتبال-ايران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir