کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بودجه پیشنهادی سال ۹۷ پیرامون سازمان‌های تابعه شهرداری قم تصویب شد

ایسنا , 22 اسفند 1396 ساعت 10:09

در سی و نهمین جلسه رسمی علنی شورای اسلامی شهر قم بودجه پیشنهادی سال ۱۳۹۷ پیرامون سازمان‌های تابعه شهرداری قم به تصویب رسید.


به گزارش قم نیوز در جلسه سی و نهم شورای شهر که با ریاست حسن بختیاری برگزار شد کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قم مصوبات خود را قرائت کرد.

مجید اخوان با اشاره به بودجه پیشنهادی سازمان‌های‌ زیرمجموعه شهرداری سال 97 جزئیاتی از آن را مطرح کرد.

در این جلسه لایحه اخذ مجوز بودجه پیشنهادی سال ۱۳۹۷ سازمان کشتارگاه‌ صنعتی با مبلغ ۵ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان، سازمان میادین میوه و تره‌بار با مبلغ ۲۱ میلیارد تومان با نظر اعضاء مصوب گردید.

گفتنی است همچنین بودجه سازمان مدیریت پسماند با مبلغ ۹ میلیارد و ۴۷ میلیون تومان به تصویب رسید.

اعضای جلسه در ادامه با بررسی بودجه سازمان های تابعه شهرداری بودجه سازمان آرامستان‌ها را با مبلغ ۱۶ میلیارد تومان تصویب کردند.

خاطرنشان می شود در این جلسات سایر سازمان های تابعه نیز بودجه هایشان مطرح شد که در نهایت بودجه سازمان پارک‌ها و فضای مجازی با مبلغ ۶ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان و سازمان زیباسازی با مبلغ ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و سازمان مدیریت پسماند با مبلغ ۹ میلیارد و ۴۷ میلیون تومان به مصوب گردید.

اعضای شورای اسلامی شهر قم همچنین مصوبه ارزش معاملاتی ساختمان سال ۱۳۹۷ موضوع تبصره ۱۱ ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها را مصوب کردند.

در ادامه نیز تأمین منابع مالی پروژه پارکینگ شرقی حرم مطهر(س) با راه‌اندازی صندوق به تصویب رسید و شورا با حداکثر آرای خود موافقت خود را با لایحه تعرفه بهای خدمات سال ۱۳۹۷ سازمان مدیریت پسماند اعلام نمودند.

ضمنا اعضای شورا با توجه به بررسی های لازم تملک اراضی خیابان پارکینگ دوره شهر، اخذ مجوز مشارکت با شرکت پایا سازه پاسارگاد در بلوار پیامبر اعظم(ص)، اخذ مجوز راه‌اندازی صندوق پروژه به‌عنوان تأمین مالی پروژه پارکینگ شرقی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) را نیز مصوب کردند.

 

انتهای پیام/ 138


کد مطلب: 61468

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/61468/بودجه-پیشنهادی-سال-۹۷-پیرامون-سازمان-های-تابعه-شهرداری-قم-تصویب

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir