کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در مرحله دوم ليگ دسته اول فوتبال صورت گرفت

هم‌گروهي صباي قم با 3 مدعي صعود به ليگ برتر

خبرگزاری فارس , 22 اسفند 1396 ساعت 11:37

تيم فوتبال جوانان صباي قم در راه نخستين صعود به ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور با سه تيم مطرح استقلال، مس و پديده هم‌گروه شد.


به گزارش قم نیوز تیم فوتبال جوانان صبای قم امسال برای سومین دوره متوالی با موفقیت در بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور مجوز صعود به مرحله دوم را کسب کرده تا بخت خود را برای به دست آوردن نخستین مجوز صعود به لیگ برتر بیازماید.

فوتبالیست‌های جوان صبای قم در سال‌های 1394 و 1394 نیز با قدرت از مرحله گروهی به دور دوم آمدند و با عبور از این مرحله به جمع چهار تیم نهایی پیوستند اما هر دو بار با ناکامی مواجه شده و با ایستادن در جایگاه سوم مرحله پایانی از صعود به لیگ برتر بازمانده‌اند.

امسال تیم فوتبال جوانان صبای قم در گروهی سخت و دشوار با تیم‌هایی نظیر دبیری تبریز، دخانیات گیلان، ملوان بندر انزلی، گسترش‌فولاد تبریز، دانش فریدون‌کنار، پارسه ساری و پدیده ساری هم‌گروه بود اما به عنوان یکی از تیم‌های برتر این گروه در هفته پایانی مجوز صعود را کسب کرد.

اکنون نوبت به انجام دیدارهای مرحله دوم رسیده و صعود کننده‌ها از مرحله مقدماتی بار دیگر به شکل دوره‌ای در گروه‌های دو گانه این مرحله به رقابت می‌پردازند تا از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور صعود کند و بعد از انجام بازی‌های نهایی در یک شهر، دو تیم برتر به لیگ برتر بروند.

با گروه‌بندی مرحله دوم مسابقات فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های ایران در سازمان لیگ، تیم جوانان صبای قم در گروه نخست با تیم‌های استقلال اهواز، مس ر فسنجان و پدیده اصفهان هم‌گروه شد و بازی‌های خود را در شهر رفسنجان با این سه تیم انجام می‌دهد.

در گروه دوم این مرحله نیز تیم‌های فوتبال جوانان پارس جنوبی جم، ملوان بندر انزلی، پتروشیمی ماهشهر، ملی حفاری اهواز و دبیری تبریز با یکدیگر مسابقه می‌دهند، در حالی که تیم دبیری تبریز میزبانی بازی‌های این مرحله برای تعیین دو صعود کننده به مرحله پایانی را انجام می‌دهد.

انتهای پیام / 138


کد مطلب: 61479

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/61479/هم-گروهي-صباي-قم-3-مدعي-صعود-ليگ-برتر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir