کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين قم خبر داد

رقابت پاراتكواندوكار قم در مسابقات بين‌المللي آفريقا

خبرگزاری فارس , 22 اسفند 1396 ساعت 19:01

رئيس هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم گفت: پاراتكواندوكار قم در رقابت با دو حريف از كشورهاي روآندا و پاراگوئه براي كسب مدال از پيكارهاي بين‌المللي 2018 تلاش مي‌كند.


به گزارش قم نیوز محمد پیروزمنش امروز اظهار کرد: اعضای تیم ملی پاراتکواندو کشورمان با حضور یکی از چهره‌های موفق این رشته به عنوان نماینده هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم، تمرینات آماده‌سازی خود را پیش از اعزام برون‌مرزی خود به قاره آفریقا در آکادمی ملی المپیک برگزار کردند.

وی ادامه داد: هوگوپوشان اردونشین تیم ملی پاراتکواندو سه رویداد مهم و بین‌المللی شامل قهرمانی آفریقا، قهرمانی آسیا و بازی‌های 2018 جاکارتا را در سال آینده پیش‌رو دارند و زیر نظر کادر فنی این تیم به تمرین پرداختند، در حالی که محمدرضا شعبانی نماینده قم در این تیم است.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم بیان کرد: مهدی پوررهنما، سعید صادقیان‌پور، اصغر عزیزی، جعفر محمودزاده، احمد نریمانی، عمران رحمان‌اف، مهدی کردلو، محمدرضا شعبانی، علیرضا بخت، عبدالمحمد شادمان، حامد حق‌شناس و فرید کرم‌خانی اعضای تیم ملی پاراتکواندو را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه این تیم در فدراسیون جانبازان و معلولین نیز تمرین کرد، افزود: هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی است و ملی‌پوش پاراتکواندو قم با جان ماریو ویانی از کشور رواندا و دن بودسابونگ از کشور پاراگوئه دو مسابقه حساس پیش‌رو دارد.

پیروزمنش ابراز کرد: شعبانی از جمله ورزشکاران با سابقه قم در رشته پاراتکواندو است که پیش از این موفق به کسب چند مدال از پیکارهای قهرمانی کشور شده و با درخشش در مسابقات انتخابی تیم ملی توانست مجوز حضور در اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا را نیز کسب کند.

وی افزود: شعبانی با تجربه حضور در مسابقات آسیایی، اکنون یکی از شانس‌های کسب مدال از پیکارهای بین‌المللی آفریقا به شمار می‌رود و کادر فنی تیم ملی روی وی به عنوان مدال‌آور رقابت‌های بین‌المللی آفریقا نیز حساب کرده است که امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 61492

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/61492/رقابت-پاراتكواندوكار-قم-مسابقات-بين-المللي-آفريقا

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir