کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله خاتمی: فضاسازی علیه مجمع نمایندگان طلاب فریبکاری سیاسی است

خبرگزاری فارس , 22 اسفند 1396 ساعت 14:15

عضو شورای عالی حوزه های علمیه به برخی از فضا سازی های انتخاباتی علیه مجمع نمایندگان طلاب واکنش نشان داد و این فعالیت‌ها را فریب کاری سیاسی دانست.


به گزارش قم نیوز آیت الله سیداحمد خاتمی با حضور در هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب در مدرسه علمیه فیضه در ارتباط با برخی از فضا سازی های اخیر درباره عدم حضور طلاب در انتخابات هشتمین دوره مجمع به اهمیت مجمع نمایندگان برای طلاب سخن گفت و اظهار کرد: حضور طلاب در این انتخابات بسیار با شکوه بوده است، نقد سازنده همیشه کارگشا است، اما فریبکاری سیاسی راهی به جایی نمی‌برد.

وی با بیان اینکه اصل تشکیلات مجمع نمایندگان ستودنی است، گفت: مجمع  نمایندگان تشکیلاتی است که پویایی حوزه خواهد بود و این موجی که ایجاد شده و برخی کلمه تحریم را آوردند، این بدترین شیوه موضع گیری‌هایست که انجام گرفته و خوشبختانه طلاب هم اعتنا نکردند.

آیت الله خاتمی عنوان کرد: مجمع نمایندگان طلاب از آخرین یادگارهای امام راحل عظیم الشأن است، حفظ آرمان های امام(ره) بر ما تکلیف است.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: زمانه‌ای است که ما باید از ظرفیت ارزشمند طلاب استفاده کنیم، ظرفیتی که بحمدلله در پیدایش انقلاب و در تداوم چهل ساله انقلاب تاثیرگذار بوده است.

وی عنوان کرد: مجمع نمایندگان ظرفیت بیشتر از این ظرفیتی که الان دارد می‌تواند داشته باشد و مسائل طلاب مانند اینکه درس می‌خوانند یا خیر، تعطیلاتشان تا چه حد است می‌توانند بپردازند.

آیت الله خاتمی اظهار داشت: اگر مجمع نمایندگان به نقش خودشان واقف باشند می‌توانند این تاثیرات را داشته باشند، اگر دروس محدود باشد استاد می تواند کنترل بکند ولی اگر محدود نباشد راهش همین نمایندگان طلاب هستند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 61493

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/61493/آیت-الله-خاتمی-فضاسازی-علیه-مجمع-نمایندگان-طلاب-فریبکاری-سیاسی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir