چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب : 61523
منبع : خبرگزاری ايرنا
جانشین فرمانده انتظامی قم:

تاکنون مشکل خاص امنیتی درشب چهارشنبه آخر سال درقم وجود نداشته است

قم نيوز : جانشین فرمانده انتظامی قم گفت: تاکنون مشکل خاص امنیتی در شب چهارشنبه آخر سال در سطح این شهر وجود نداشته است و پلیس نظارت کامل بر اوضاع دارد.
تاکنون مشکل خاص امنیتی درشب چهارشنبه آخر سال درقم وجود نداشته است
تاکنون مشکل خاص امنیتی درشب چهارشنبه آخر سال درقم وجود نداشته است
به گزارش قم نیوز سرهنگ صیاد درویشی سه شنبه شب افزود: از ساعت های اولیه امشب پلیس به همراه تمام دستگاه های امدادی در معابر و میادین شلوغ و پرتراکم شهر مستقر شده است و ضمن تامین نظم و امنیت اجتماعی، با تشکیل گروه های عملیاتی ثابت و متحرک تمام نقاط شهر را تحت پوشش انتظامی خود دارد.

وی اضافه کرد: برخی افراد با آتش زدن لاستیک در وسط خیابان اقدام به ترافیک ،بی نظمی اجتماعی و ایجاد مزاحمت برای مردم می کردند که دراین رابطه 60 تن دستگیر شدند.

درویشی اظهار داشت: همچنین حدود 360 عدد مواد محترقه کشف شد که بالغ بر 46 مورد آن مواد محترقه خطرناک بود که در صورت منفجر شدن شاید آسیب هایی نیز برای آن ها به همراه داشت.

وی ضمن هشدار به هنجارشکنان، تصریح کرد: پلیس با قدرت برخورد می کند و هیچ گونه مسامحه ای در این رابطه نخواهد داشت و همه دستگیر شده ها تا پایان تعطیلات سال 97 در بازداشت خواهند بود و خودرو و موتورهایی که امشب توقیف می شود تا پایان تعطیلات ترخیص نمی شود.

وی افزود: بر اساس آمار مرکز اورژانس 115 قم، تا این لحظه براثر استفاده از مواد محترقه پنج تن مصدوم شدند که خوشبختانه مصدومیت سطحی بود ،مشکلی خاصی نداشتند.

سال گذشته 77 تن شامل 63 مرد و 14 زن در حوادث چهارشنبه آخر سال استان قم مصدوم که 33 تن در محل حادثه درمان و 44 تن به مراکز بیمارستانی منتقل شدند.

انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcgwn93.ak9qx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما