چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب : 61526
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز خبر داد

آماده سازی کمپینگ غدیر در آستانه سال جدید

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از آماده سازی کمپینگ غدیر در آستانه سال جدید ویژه اسکان زائران و مسافران خبر داد.
آماده سازی کمپینگ غدیر در آستانه سال جدید
آماده سازی کمپینگ غدیر در آستانه سال جدید
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به اقدامات سازمان در راستای آماده سازی کمپینگ غدیر در آستانه سال جدید، اظهار داشت: در محل فاز یک و دو کمپینگ عملیات اجرای شبکه روشنایی، مکانیکی و ابنیه به طور کامل توسط شرکت پیمانکار تکمیل و تحویل داده شده، همچنین زیر سازی و آسفالت دو فاز مذکوردر دستور کار اجرا است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه در محل فاز سه و چهار، شاهد پیشرفت فیزیکی مناسبی هستیم افزود: 50 درصد اجرای تاسیسات نیز انجام گرفته و پیمانکار همچنان در حال فعالیت است.

جوادیان از نصب 300 سکوی پرتابل از 600 سکوی نشیمن برنامه ریزی شده خبر داد و گفت: تاکنون از 220 میلیون تومان پیمان ساخت و نصب آلاچیق، 60 درصد پروژه انجام شده و همچنین دو پیمان جدول گذاری هر یک به مبلغ 220 میلیون تومان به طور موازی در حال فعالیت در معابر اصلی بوستان است.

وی بیان کرد: مبلغ 220 میلیون تومان پروژه باغچه سازی با سنگ مالون و ایجاد رفیوژ میانی در معابر اصلی بوستان 95 درصد پیشرفت داشته و ساخت اتاقک فشار گاز به مبلغ 30 میلیون تومان نیز تکمیل شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه پیمانکار پروژه ساخت دریاچه مصنوعی در حال نقشه برداری محل است، افزود: پروژه لوله گذاری و اجرای آبیاری تحت فشار بوستان در قالب دو پیمان در حال انجام فعالیت است.

انتهای پیام/ 138


 
https://qomnews.ir/vdcjmiem.uqev8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما