چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 61567
منبع : خبرگزاری فارس
مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه‌ای خواستار شد

برخورد قاطع با تشیع انگلیسی و هنجارشکنان

اجازه نقض حریم ولایت و مقدسات را به جیره خواران استعمار پیر نمی‌دهیم
قم نيوز : مرکز مدیریت حوزه های علمیه با صدور بیانیه‌ای در خصوص فتنه‌های فرقه‌ای اخیر اعلام کرد: حوزه‌های علمیه ضمن حمایت و تشکر و قدردانی از ایستادگی مردم عزیز در برابر مشکلات و حمایت‌های عالمانه از نظام اسلامی و نیز اعلام حمایت از دستگاه‌های مسؤول درخواست برخورد قاطع با عوامل فتنه، مدعیان دروغین، تشیع انگلیسی و هنجار شکنان را دارد.
برخورد قاطع با تشیع انگلیسی و هنجارشکنان/ اجازه نقض حریم ولایت و مقدسات را به جیره خواران استعمار پیر نمی‌دهیم
برخورد قاطع با تشیع انگلیسی و هنجارشکنان/ اجازه نقض حریم ولایت و مقدسات را به جیره خواران استعمار پیر نمی‌دهیم
به گزارش قم نیوز در بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در مقابل فتنه‌های فرقه‌ای آمده است: انقلاب اسلامی حرکت بزرگ و تاریخی ملت ایران در استمرار مبارزات ائمه معصومین(ع) و تلاش عالمان بزرگ برای اجرای حاکمیت دین خدا و اجرای احکام شریعت اسلام به رهبری بزرگ مرجع زمان و همراهی همه مراجع معظم تقلید و حوزه‌های مقدسه علمیه یکی از رخدادهای بی نظیر دوران معاصر است.
در این بیانیه تصریح شده است: افتخار ما این است که ملت مؤمن و با بصیرت ما، حامی دین و قرآن است و در این راه عزیزان زیادی را خالصانه تقدیم کرده است و شجاعانه و عالمانه از مرز و بوم کشور و آرمانهای انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان لجوج و خونخوار ایستادگی کرده است.
در این بیانیه تاکید شده است: نوای پر صلابت خمینی کبیر (رضوان الله تعالی علیه) این ابر مرد تاریخ در گوشمان طنین انداز است که ولایت فقیه را امتداد ولایت رسول الله صلوات الله علیه وآله و نظام ولایی را مترقی ترین نظام‌ها و حفظ آن را از اوجب واجبات می‌دانست و بر جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد تاکید داشت. آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کرد و در مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا فریاد برآورد: «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» و اسرائیل غاصب را غده سرطانی خواند و نقشه حکومت از نیل تا فرات را به همگان یادآور شد؛ ملت‌ها بیدار و مسلمانان در جهان عزتمند و گرایش به اسلام ناب محمدی(ص) روز به روز در حال رشد است.
در این بیانیه اضافه شده است: طبیعی است که پیروزی‌های شکوهمند به ویژه نابودی داعش به دست مدافعان حرم و حریم آل الله در منطقه و حمایت مقتدرانه جمهوری اسلامی؛ بر استعمارگران و دولت‌های سلطه گر غربی و دیگر جریان‌های وابسته، گران آمده بنا بر این دست به هر گونه توطئه زده و علاوه بر جنگ‌های نظامی – اقتصادی و سیاسی به تحریک و فریب طیف‌های بی هویت با عناوین گوناگون سیاسی، فرقه ای و مذهبی اقدام کرده و آنان را علیه استقلال و اقتدار نظام اسلامی وادار به اقدامات خرابکارانه امنیتی یا غائله‌های فرقه ای و امثال آن می‌کنند.
در بخش دیگری ازاین بیانیه خاطرنشان شده است: حمایت علنی آمریکا، صهیونیست و انگلیس و ثروتمندان غارتگر حاکم بر برخی کشورهای منطقه ما را از اثبات وابستگی فتنه گران به سرویس‌های خارجی بی نیاز می‌سازد. اعمال مشترک آشوبگران و فتنه گران و اختلاف افکنان بین شیعیان و اهل سنت در توهین به پرچم جمهوری اسلامی و اعلام حمایت دشمنان اسلام و ملت از آنها جنایتی نیست که جریان‌ها و شخصیت‌های حامی آنان به راحتی بتوانند توجیهات فریبکارانه و مدیریت پیدا و ناپیدای استکبار جهانی از آنان را انکار کنند.
در بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه تصریح شده است: پس از نشاندن اغتشاشگران به‌جای خود در دی ماه سال جاری توسط مردم غیور ایران و مقابله آرام و مظلوم نیروهای غیرتمند انتظامی با داعشی مسلکان فرقه ای که منجر به شهادت حافظان نظم و امنیت و به جا ماندن چندین جانباز و ده‌ها مجروح به نحو بسیار فجیع و تاسف برانگیز گردید و در ادامه این سناریوی طراحی شده گروه‌های افراطی و مدعی ولایت و پیروان تشیع انگلیسی با تکثیر و توزیع سخنرانی از طریق شبکه‌های ماهواره ای تحت امرشان که مشتمل بر افتراء و توهین به مرجعیت امام راحل عظیم الشان، هشت سال دفاع مقدس، ولایت فقیه و به سخره گرفتن خون شهدای عزیزمان است و متعاقب هماهنگی استکبار و وهابیت افراطی و این گروه‌های انحرافی پیاده نظام آنها به پرچم مقدس جمهوری اسلامی و حریم سفارت، هتاکی و پس از انجام مامویت نمایشی با حمایت علنی دولت انگلیس آزاد شدند.
در این بیانیه با اشاره به اینکه مردم عزیزمان به عمق کار فتنه گران آگاهند و می‌دانند سرچشمه این فتنه‌ها کجاست، اضافه شده است: حوزه‌های علمیه ضمن حمایت و تشکر و قدردانی از ایستادگی مردم عزیز در برابر مشکلات و حمایت‌های عالمانه از نظام اسلامی و نیز اعلام حمایت از دستگاه‌های مسئول درخواست برخورد قاطع با عوامل فتنه، مدعیان دروغین، تشیع انگلیسی و هنجار شکنان را دارد.

در این بیانیه افزوده شده است: پرورش یافتگان مکتب امام صادق علیه السلام در حوزه‌های علمیه به عنوان چشم بیدار امام و امت و حافظان اسلام و قرآن با تمام وجود در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستاده و اجازه نقض حریم ولایت و مقدسات نظام جمهوری اسلامی را به احدی از جیره خواران استعمار پیر نخواهد داد.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcefn8p.jh8zpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما