پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 61590
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
مديرعامل سازمان آرامستان بهشت معصومه(س) خبر داد:

تمهیدات سازمان بهشت معصومه (س) برای حضور همشهریان در پنجشنبه آخر سال

قم نيوز : مديرعامل سازمان آرامستان بهشت معصومه(س) شهرداری قم از اختصاص 100 دستگاه اتوبوس براي انتقال شهروندان به بهشت معصومه(س) همزمان با پنجشنبه آخر سال خبر داد.
تمهیدات سازمان بهشت معصومه (س) برای حضور همشهریان در پنجشنبه آخر سال
تمهیدات سازمان بهشت معصومه (س) برای حضور همشهریان در پنجشنبه آخر سال
به گزارش قم نیوز عبدالحميد وكيلي با اشاره به اقدامات پنجشنبه پاياني سال، اظهار كرد: با ادارات استان، پليس راهور و كلانتري 18 در زمينه مسائل ترافيكي، امنيتي و خدماتي هماهنگي شده و 100 دستگاه اتوبوس براي سرويس‌دهي مطلوب به شهروندان در سه نقطه شهر از ميدان ولي عصر، ميدان مطهري و ميدان نبوت به بهشت معصومه(س) سرويس‌دهي مي‌كنند.
مديرعامل سازمان آرامستان بهشت معصومه(س) شهرداری قم خاطرنشان كرد: با سازمان تاكسيراني هماهنگي‌هاي لازم براي سرويس‌دهي به بهشت معصومه(س) صورت گرفته است.
وکیلی با بيان اينكه هماهنگي با سازمان آتش‌نشاني و اورژانس شده تا اكيپ‌هاي آنها استقرار پيدا كنند، گفت: همچنين فضاي داخل بهشت معصومه(س)، سرويس‌هاي بهداشتي، مسجد، حسينيه، نمازخانه، آبخوري‌ها و بوستان‌ها براي استفاده شهروندان آماده شده است.
وي عنوان كرد: پاركينگ‌هاي موقت احداث شده و در خيابان‌هاي جديد دسترسي جديد آماده شده تا افراد بتوانند به سهولت به بهشت معصومه(س) رفت و آمد داشته باشند.
مديرعامل سازمان آرامستان بهشت معصومه(س) شهرداری قم با اشاره به طرح ويژه براي خط BRT اتوبوس‌ها به بهشت معصومه(س)، گفت: با هماهنگي با سازمان اتوبوسراني و تاكسيراني خط ويژه براي اتوبوس‌ها در نظر گرفته شده تا اتوبوس‌ها در داخل بهشت معصومه(س) جدا از خودروهاي شخصي بتوانند سرويس‌دهي انجام دهند.
وکیلی عنوان كرد: مراسمي در زمان سال تحويل با حضور خانواده شهدا و امت شهيد پرور در جوار مزار شهدا در حسينيه شهداي گمنام بهشت معصومه(س) برگزار و خدمات ديگر در قالب كارهاي فرهنگي ارائه مي‌شود.
وی يادآور شد: گلفروشي‌ها و غرفه‌هاي خدماتي آماده شده و در زمان پنجشنبه پاياني سال و لحظه تحويل سال غبارروبي مزار شهدا انجام مي‌شود.


انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcawmni.49n6o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما