پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 61594
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان پسماند خبر داد

طرح عیدانه بازیافت در آستانه سال جدید در قم اجرا می‌شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از اجرای طرح عیدانه بازیافت و ارسال بیش از 3 هزار بسته فرهنگی به همیاران بازیافت در آستانه سال جدید خبر داد.
طرح عیدانه بازیافت در آستانه سال جدید در قم اجرا می‌شود
طرح عیدانه بازیافت در آستانه سال جدید در قم اجرا می‌شود
به گزارش قم نیوز سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به مشارکت شهروندان قمی در تفکیک پسماند از مبدأ، خاطرنشان کرد: این سازمان در آستانه سال جدید به پاس قدردانی از مشارکت بالای شهروندان، نسبت به ارسال بسته‌های فرهنگی با عنوان "عیدانه بازیافت" اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: با بازنگری و جمع بندی در سامانه پیامک همیاران بازیافت سازمان مدیریت پسماند، همیارانی که تعداد کارت طلایی بالای 10 عدد به ثبت رسانده، احصا شده و با دریافت کد پستی از ایشان، نسبت به ارسال بسته فرهنگی به درب منازل آنان اقدام شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره کل پست استان مبنی بر ارسال بسته‌های فرهنگی به درب منازل شهروندان، ادامه داد: ارسال این بسته‌ها از طریق ماموران اداره پست و ظرف مدت یک هفته صورت می‌پذیرد.

به گفته میرابراهیمی، بیش از 3 هزار بسته فرهنگی شامل کیسه خرید، مخزن نگهداری پسماند خشک در منزل و کیسه خودرویی برای همیاران بازیافت ارسال می‌شود.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdceen8p.jh8zoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما