پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 61602
منبع : خبرگزاری فارس
از سوي مركز آموزش‌های آزاد موسسه امام خميني (ره)

شرايط برگزاري دوره‌های «طرح ولايت» تابستان 1397 اعلام شد

قم نيوز : شرايط و ضوابط پذيرش، اجرا و آموزش دوره‌های «طرح ولايت» براي تابستان سال 1397 از سوي مركز آموزش‌های آزاد موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) اعلام شد.
شرايط برگزاري دوره‌های «طرح ولايت» تابستان 1397 اعلام شد
شرايط برگزاري دوره‌های «طرح ولايت» تابستان 1397 اعلام شد
به گزارش قم نیوز کلیه سازمان‌ها و نهادهای دولتی، مردمی، دانشگاهی و حوزوی که علاقمند به برگزاری دوره‌های طرح ولایت هستند، تا پایان وقت اداری 27 اسفند 1396 فرصت دارند، برای ارائه درخواست مکتوب به این مرکز مراجعه کنند.

دوره‌های طرح ولایت از سال 1375 هر ساله برای هزاران نفر از دانشجویان و طلاب دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه سراسر کشور برگزار می‌گردد.

طرح ولایت ویژه اساتید دانشگاه‌ها، نخبگان علمی، فرهنگیان، پزشکان و نیز کارکنان بعضی وزارت خانه‌ها از دیگر دوره‌های برگزارشده در سال‌های اخیر است.

محتوای آموزشی ارائه شده در این دوره‌ها، سلسله دروس مبانی اندیشه‌اسلامی است که شامل 6 کتاب با عناوین معرفت شناسی، خداشناسی، انسان شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست است.

در دوره‌های طرح ولایت، تعیین کلیه امور محتوایی، اساتید و برنامه آموزشی بر عهده مرکز آموزش‌های آزاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) است و کلیه امور اجرایی و هزینه های اعم از تأمین محل اسکان، تغذیه، حمل و نقل، بهداشت و غیره بر عهده مراکز درخواست کننده خواهد بود..

این دوره‌ها 40 روزه است و در بازه‌ زمانی 27 خرداد ماه تا 15 شهریور ماه سال 1397 قابل برگزاری است.

مراکز و نهادهای علاقمند به برگزاری این دوره می‌توانند تا قبل از تاریخ مذکور  برای اطلاع از کلیه شرایط و نحوه برگزاری با مرکز آموزش‌های آزاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) به شماره تلفن 02532113657 یا 02532113620 تماس و یا به آدرس قم، بلوار امین، بلوار جمهوری اسلامی،  موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره، طبقه همکف مرکز آموزش‌های آزاد (طرح ولایت) مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcewp8p.jh8z7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما