جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۱
کد مطلب : 61610
منبع : خبرگزاری فارس
مديرعامل سازمان آرامستان بهشت معصومه(س) خبر داد

تمهیدات سازمان بهشت معصومه(س) برای حضور همشهریان در پنجشنبه آخر سال

قم نيوز : مديرعامل سازمان آرامستان بهشت معصومه(س) شهرداری قم از اختصاص 100 دستگاه اتوبوس براي انتقال شهروندان به بهشت معصومه(س) همزمان با پنجشنبه آخر سال خبر داد.
تمهیدات سازمان بهشت معصومه(س) برای حضور همشهریان در پنجشنبه آخر سال
تمهیدات سازمان بهشت معصومه(س) برای حضور همشهریان در پنجشنبه آخر سال
به گزارش قم نیوز عبدالحمید وکیلی با اشاره به اقدامات پنجشنبه پایانی سال، اظهار کرد: با ادارات استان، پلیس راهور و کلانتری 18 در زمینه مسائل ترافیکی، امنیتی و خدماتی هماهنگی شده و 100 دستگاه اتوبوس برای سرویس‌دهی مطلوب به شهروندان در سه نقطه شهر از میدان ولی عصر، میدان مطهری و میدان نبوت به بهشت معصومه(س) سرویس‌دهی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان آرامستان بهشت معصومه(س) شهرداری قم خاطرنشان کرد: با سازمان تاکسیرانی هماهنگی‌های لازم برای سرویس‌دهی به بهشت معصومه(س) صورت گرفته است.
وکیلی با بیان اینکه هماهنگی با سازمان آتش‌نشانی و اورژانس شده تا اکیپ‌های آنها استقرار پیدا کنند، گفت: همچنین فضای داخل بهشت معصومه(س)، سرویس‌های بهداشتی، مسجد، حسینیه، نمازخانه، آبخوری‌ها و بوستان‌ها برای استفاده شهروندان آماده شده است.
وی عنوان کرد: پارکینگ‌های موقت احداث شده و در خیابان‌های جدید دسترسی جدید آماده شده تا افراد بتوانند به سهولت به بهشت معصومه(س) رفت و آمد داشته باشند.
مدیرعامل سازمان آرامستان بهشت معصومه(س) شهرداری قم با اشاره به طرح ویژه برای خط BRT اتوبوس‌ها به بهشت معصومه(س)، گفت: با هماهنگی با سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی خط ویژه برای اتوبوس‌ها در نظر گرفته شده تا اتوبوس‌ها در داخل بهشت معصومه(س) جدا از خودروهای شخصی بتوانند سرویس‌دهی انجام دهند.
وکیلی عنوان کرد: مراسمی در زمان سال تحویل با حضور خانواده شهدا و امت شهید پرور در جوار مزار شهدا در حسینیه شهدای گمنام بهشت معصومه(س) برگزار و خدمات دیگر در قالب کارهای فرهنگی ارائه می‌شود.
وی یادآور شد: گلفروشی‌ها و غرفه‌های خدماتی آماده شده و در زمان پنجشنبه پایانی سال و لحظه تحویل سال غبارروبی مزار شهدا انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdz909.yt0ff6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما