شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 61680
منبع : خبرگزاری فارس

امیرآبادی:ترویج بی حجابی دفاع از حقوق زن نیست

ضرورت ارتقاء وضعیت بانوان کارگر و کارمند
قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع از حقوق بانوان دادن شعار عدم رعایت حجاب نیست، بلکه تلاش برای ارتقای وضعیت بانوان کارگر و کارمند به خصوص در زمینه حقوق است.
امیرآبادی:ترویج بی حجابی دفاع از حقوق زن نیست
امیرآبادی:ترویج بی حجابی دفاع از حقوق زن نیست
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت اشتغال زنان در کارگاه‌های استان قم اظهار کرد: در برخی از این کارگاه‌ها حقوق کار در مورد بانوان کارگر رعایت نمی‌شود و این مساله باید در بازرسی‌ها لحاظ شود.

وی ادامه داد: برخی از بانوان قمی از ساعت 5 صبح تا ساعت 17 عصر در کارخانه‌های استان قم کار می‌کنند، اما دریافتی آن‌ها تنها 450 هزار تومان است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: دفاع از حقوق بانوان دادن شعار عدم رعایت حجاب نیست، بلکه تلاش برای ارتقاء وضعیت بانوان کارگر و کارمند به خصوص در زمینه حقوق است، در مواردی حقوق بسیار کمی به بانوان کارگر در استان قم پرداخت می‌شود.

امیرآبادی در پایان با اشاره به پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد در استان قم خاطرنشان کرد: پرداخت این تسهیلات به این مددجویان برای ایجاد نیروگاه‌های برق خورشیدی موجب ایجاد درآمد خواهد شد و آن‌ها را از جرگه حمایت خارج می‌کند.

عیسی رضایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم در بخش پایانی جلسه گفت: یک مجتمع بین راهی در نزدیکی روستای لنگرود را برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی کردیم، مالک و کارکنان این مجتمع اهل روستا هستند.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdcawini.49n6a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما