يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : 61708
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

پخش ویژه برنامه «مهربانی با طبیعت» از رادیو معارف

قم نيوز : مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: همزمان با فرارسیدن ایام نوروز ویژه برنامه «مهربانی با طبیعت» از شبکه سراسری رادیو معارف پخش می شود.
پخش ویژه برنامه «مهربانی با طبیعت» از رادیو معارف
پخش ویژه برنامه «مهربانی با طبیعت» از رادیو معارف
به گزارش قم نیوز سید محمدرضا بهشتی پور با اشاره به برنامه های این اداره کل در ایام نوروز در سخنانی اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن ایام نوروز، این اداره کل ضمن انجام گشت و کنترل های ویژه در مناطق طبیعی و زیستگاه های حساس استان، برنامه های فرهنگی و رسانه ای را نیز در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز برنامه رادیویی «مهربانی با طبیعت» با موضوع آموزه های دینی و اخلاقی در حوزه محیط زیست از شبکه سراسری معارف پخش می شود، خاطرنشان کرد: این برنامه آموزشی و فرهنگی در 13 قسمت تهیه شده است و تا 10 فروردین ماه 97 از ساعت 8:50 صبح روی آنتن می رود.

مدیر روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان قم گفت: در ایام تعطیلات نوروز محیط بانان و مأموران اجرایی این اداره کل در مناطق طبیعی استان که میزبان مسافران نوروزی هستند،   بروشورهای آموزشی، کیسه های پارچه ای و کیسه های زباله را در اختیار مردم قرار داده و تذکرات لازم در رابطه با عدم تخریب طبیعت و محیط زیست را ارائه می دهند.


انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcbwzb0.rhb8gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما