کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست تيم كيك بوكسينگ استان قم خبر داد

3 مدال طلا و نقره قمي‌ها از كيك بوكسينگ قهرماني ايران

خبرگزاری فارس , 27 اسفند 1396 ساعت 11:52

سرپرست تيم كيك بوكسينگ هیأت ورزش‌هاي رزمي استان قم از موفقيت اين تيم در كسب سه مدال مسابقات قهرماني كشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز مرتضی سریشی اظهار کرد: نتایج نهایی مسابقات کیک بوکسینگ IKN-WKN قهرمانی کشور که با عنوان کمربند طلایی به انجام رسید، خوشبختانه برای تیم منتخب هیأت ورزش‌های رزمی استان قم با مدال‌های خوشرنگی همراه بود تا یک بار دیگر توانمندی قم در ورزش‌های رزمی به نمایش گذاشته شود.

وی ادامه داد: سه مدال حاصل تلاش کیک بوکسینگ‌کاران استان قم در رقابت‌های کشوری کیک بوکسینگ IKN-WKN بود، در حالی ما در این دوره از مسابقات شاهد نمایش مقتدرانه سه نماینده قم در کسب مجوز صعود به فینال اوزان مختلف این رقابت‌ها بودیم اما در نهایت یک نشان طلا نصیب تیم قم شد.

سرپرست تیم کیک بوکسینگ هیأت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: در اوزان منهای 70، 80 و 90 کیلوگرم کیک بوکسینگ کاران قم با شکست حریفان خود مجوز حضور در فینال این پیکارها را کسب کردند اما تنها کیک بوکسینگ‌کار پیروز ما در این فینال‌ها، امیرحسین نظری بود.

وی خاطرنشان کرد: امیرحسین نظری در وزن منهای 90 کیلوگرم با حریفان خود پیکار کرد و در دیدار نهایی برای کسب مدال طلا روند موفقیت‌های خود را ادامه داد تا علاوه بر کسب مقام قهرمانی و نشان طلاق، تایتل طلایی این دوره از رقابت‌ها را نیز به خود اختصاص دهد.

سریشی افزود: محمدامین کریمی در وزن منهای 70 کیلوگرم برابر حریفان خود به میدان رفت و با شکست در دیدار نهایی صاحب نشان نقره شد، ضمن اینکه همین سرنوشت برای امیر شجاعی کیک‌ بوکسینگ‌کار وزن منهای 80 کیلوگرم تیم منتخب هیأت ورزش‌های رزمی قم رخ داد و وی دومین مدال نقره تیم قم را به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه استاد نیازمند و استاد یاری هدایت این تیم را بر عهده داشتند، در پایان اظهار کرد: تیم کیک بوکسینگ منتخب هیأت ورزش‌های رزمی استان قم در مجموع با سه نشان طلا و نقره به کار خود در این مسابقات پایان داد.

انتهای پیام / 138


کد مطلب: 61709

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/61709/3-مدال-طلا-نقره-قمي-ها-كيك-بوكسينگ-قهرماني-ايران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir