کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر بازرگانی جهاد کشاورزی:

توزیع میوه شب عید در قم آغاز شد

خبرگزاری ايرنا , 27 اسفند 1396 ساعت 11:56

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: توزیع میوه شب عید (سیب و پرتقال) در 26 غرفه جانمایی شده در سطح شهر قم و 9 غرفه در مراکز بخش های استان آغاز شد.


به گزارش قم نیوز علی اصغر همت روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: پرتقال تامسون درجه یک شمال با وزن خالص بدون جعبه به قیمت 18 هزار ریال و سیب درجه یک سمیرم با وزن خالص بدون جعبه به قیمت 22 هزار ریال عرضه می شود.

وی افزود: سهمیه استان قم 518 تن پرتقال و 350 تن سیب می باشد که توزیع آن از امروز(یکشنبه) در غرفه های جانمایی شده آغاز شده است.

وی از نظارت دقیق بر عرضه سیب و پرتقال شب عید در قم خبر داد و تصریح کرد: از زمان بارگیری میوه از سردخانه یک نفر ناظر با خودروی حمل میوه همراه است و تا زمانی که بار به صورت کامل عرضه شود، در غرفه محل توزیع میوه حضور خواهد داشت.

همت بیان داشت: توزیع میوه شب عید در استان قم با همکاری سازمان جهاد کشاوزی استان، سازمان تعاون روستایی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری انجام می شود.

وی همچنین از عرضه سایر مایحتاج اساسی شهروندان در شب عید خبر داد و گفت: سه نوع برنج دانه بلند هندی به قیمت 56 هزار یال، دانه کوتاه هندی به قیمت 26 هزار ریال و برنج تایلندی به قیمت 39 هزار ریال در حال عرضه در مراکز منتخب است.

وی افزود: همچنین مرغ منجمد به قیمت 62 هزار ریال، گوشت گوساله منجمد به قیمت 230 هزار ریال و تخم مرغ شانه ای 126 هزار ریال در فروشگاه های زنجیره ای استان در حال عرضه است.

انتهای پیام /138


کد مطلب: 61710

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/61710/توزیع-میوه-شب-عید-قم-آغاز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir