يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 61718
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان قم:

گوشت و مرغ شب عید تامین شد

قم نيوز : مدیر پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: اقلام پروتئینی مورد نیاز مردم در شب عید تامین شده و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.
گوشت و مرغ شب عید تامین شد
گوشت و مرغ شب عید تامین شد
به گزارش قم نیوز مسعود فرجی اظهار کرد: از ابتدای بهمن ماه تا کنون بیش از 10 تن گوشت گوسفندی گرم به قیمت هر کیلو 33 هزار و 500 تومان، 30 تن گوشت گوساله منجمد به قیمت هر کیلو 23 هزار تومان، 130 تن مرغ منجمد به قیمت هر کیلو 6 هزار و 200 تومان و 100 تن تخم مرغ به قیمت هر شانه 12 هزار و 600 تومان در سطح استان قم و در فروشگاه‌های منتخب توزیع شده است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه مشکلی در تامین اقلام پروتئینی مورد نیاز مردم در ایام شب عید وجود ندارد، افزود: شرکت پشتیبانی امور دام استان قم با تمام امکانات و ظرفیت نسبت به تامین اقلام پروتئینی مورد نیاز مردم و نهاده های دامی در ایام پایانی سال اقدام کرده است.

مدیر پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود به تامین نهاده‌های دامی مورد نیاز استان اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته تمهیدات لازم در خصوص ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز انجام شده و در همین راستا ذرت، جو و کنجاله سویا مورد نیاز مرغداران و دامداران تامین و در اختیار آنان قرار گرفته است تا اگر در این ایام به لحاظ حمل و نقل و ترابری خللی پیش آمد، این افراد با مشکلی مواجه نشوند.

وی اضافه کرد: برنامه توزیع نهاده‌های دامی از طریق اتحادیه‌های مرغداران و دامداران استان قم تا روز 29 اسفند ماه ادامه دارد و مجموعه پشتیبانی امور دام در ایام تعطیل نیز آماده ارائه خدمات به بهره برداران بخش کشاورزی و مردم است.

فرجی تصریح کرد: اقلام پروتئینی و نهاده‌های دامی به میزان کافی و مطلوب در استان ذخیره سازی شده و جای هیچ نگرانی در خصوص تامین این اقلام وجود ندارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc4mqe.2bqss8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما