يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 61719
منبع : خبرگزاری فارس

تقدير از قهرمان هندبال زنان ايران در قم

قم نيوز : قهرمان فصل 1396 ليگ دسته اول هندبال زنان باشگاه‌هاي كشور در مراسمي با حضور مسوولان اداره كل ورزش و جوانان استان قم مورد تقدير قرار گرفت.
تقدير از قهرمان هندبال زنان ايران در قم
تقدير از قهرمان هندبال زنان ايران در قم
تقدير از قهرمان هندبال زنان ايران در قم
قهرمان فصل 1396 ليگ دسته اول هندبال زنان باشگاه‌هاي كشور در مراسمي با حضور مسوولان اداره كل ورزش و جوانان استان قم مورد تقدير قرار گرفت.

به گزارش قم نیوز تیمی که دی‌ماه امسال توانست با اقتدار تمامی حریفان حاضر در فصل 1396 لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور را شکست دهد، امروز در مراسمی به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم تجلیل و قدردانی شد.

 

* قهرمانی سوهان خودکار قم در هندبال زنان ایران

این تیم متشکل از دختران و بانوان موفق و شاخص هندبال قم با نام سوهان خودکار برابر مدعیان صعود به لیگ برتر هندبال زنان ایران به میدان رفت و با کسب برتری مقابل تمامی حریفان خود موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور شد.

تیم هندبال بانوان سوهان‌خودکار قم با هدایت یکی از بهترین مربیان تاریخ هندبال بانوان قم و مربی سابق تیم ملی یعنی زهرا احمدی‌نیا در مرحله مقدماتی با دو رقیب هم‌گروه بود و با کسب دو برد متوالی و رتبه نخست جدول مجوز صعود به مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال زنان ایران را کسب کرد.

 

* صعود هندبالیست‌های قم به لیگ برتر سال 97

نماینده استان قم با کسب سه پیروزی دیگر در مراحل یک چهارم، نیمه نهایی و فینال به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت، در حالی که مسابقات لیگ دسته اول هندبال زنان باشگاه‌های کشور با حضور 13 تیم از استان‌های مختلف به میزبانی مشهد مقدس به انجام رسید و نماینده قم با این قهرمانی لیگ برتری شد.

تیم بانوان سوهان‌خودکار قم با ترکیب استعدادهای بومی این رشته در حالی به مصاف حریفان رفت و قهرمان شد که تعداد زیادی از بازیکنان این تیم، اعضای تیم هدف‌پویان جوان قم در مسابقات فصل‌های 1394 و 1395 لیگ برتر هندبال زنان ایران بودند اما تیم‌شان به دلیل مشکلات مالی امسال در لیگ برتر حضور نیافت.

 

* تقدیر از قهرمان ایران و دختران ملی‌پوش هندبال قم

با این حال سرمربی موفق تیم هدف‌پویان جوان قم یعنی زهرا احمدی‌نیا یک موفقیت دیگر با تیم سوهان خودکار قم در هندبال زنان ایران به دست آورد تا یک بار دیگر بانوان هندبالیست قم به بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی این رشته یعنی لیگ برتر باز گردند و بار دیگر توانمندی هندبال زنان قم را به نمایش بگذارند.

تمام این دستاوردها موجب شد تا به پاس تلاش‌های صورت گرفته توسط تیم بانوان سوهان خودکار قم، امروز مراسمی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم تشکیل شود، مراسمی که در آن با حضور مدیر کل و معاون ورزش و جوانان و همچنین رئیس هیأت هندبال استان قم از بانوان هندبالیست قم به پاس قهرمانی و صعود به لیگ برتر تجلیل شد.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم الناز قاسمی و فاطمه خلیلی دو بازیکن موفق هندبال قم که همراه با نماینده کشورمان موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی بازی‌های 2018 غرب آسیا شدند، مورد تجلیل و قدردانی مسوولان ورزش قم قرار گرفتند.

 

* عابدی: بیشترین حمایت از هدف‌پویان جوان انجام داده‌ایم

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: در میان حمایت‌هایی که از نمایندگان استان قم در عرصه ورزش کشور صورت گرفته تیم هندبال بانوان هدف پویان از بیشترین میزان برخوردار بوده است.

حسن عابدی امروز در آیین تجلیل از افتخارآفرینان هندبال قم در رقابت‌های 2018 هندبال قهرمانی غرب آسیا و تیم سوهان خودکار قم به پاس قهرمانی در فصل 1396 مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران اظهار کرد: در استان قم اداره کل ورزش و جوانان بیشترین میزان حمایت را از تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان داشته است.

 

* باید از زحمات مربیان موفق ورزش قدردانی شود

وی عنوان کرد: مجموعه هندبال استان قم در بخش بانوان از ظرفیت بسیار بالایی در سطح کشور برخوردار است که این نشان از انجام کارهای زیربنایی اصولی در این رشته ورزشی است و با تلاش مربیان با دانشی همچون زهرا احمدی‌نیا به خوبی نتیجه داده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: وقتی از ظرفیت‌های استان برای رسیدن به درجات بالای ورزش بهره‌مند شدیم، شایسته نیست برای عقد قرارداد مالی بیشتر به تیم‌های خارج از استان رفت.

وی با بیان اینکه رسیدن جوانان ما به حد عالی در ورزش برگرفته از وجود توانمندی و قابلیت‌های بالای ورزش در قم است، خاطرنشان کرد:  نگاه ویژه به مربیان از جمله خواسته‌های ما در مجموعه ورزش است که می بایست از زحمات بی‌دریغ آنها تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 

محمدخانی: رسانه‌ای شدن عدم حمایت از هدف‌پویان صحیح نبود

رئیس هیات هندبال استان قم نیز در این مراسم اظهار کرد: موضوع حمایت نکردن اداره کل ورزش و جوانان از تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم برای حضور در مسابقات فصل 1396 لیگ برتر هندبال بانوان ایران در رسانه‌ها صحیح نبود، زیرا اینکه ادارات ورزش و جوانان نباید تیم‌داری کنند یک واقعیت است.

حسین محمدخانی با بیان اینکه در اکثر استان‌ها اسپانسرها حمایت از یک تیم و یا تیم‌داری در سطح باشگاهی را انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: ما در مجموعه هندبال استان قم به واسطه حمایت‌های صورت گرفته از تیم هدف‌پویان جوان از اداره کل تشکر می‌کنیم.

 

* احمدی‌نیا: با قهرمانی مجدد به لیگ برتر هندبال بازگشتیم

سرمربی تیم هندبال بانوان هدف‌پویان قم که تیمش امسال به دلیل مواجهه با مشکلات مالی نتوانست در مسابقات لیگ برتر هندبال زنان ایران به میدان برود، در این مراسم بیان کرد: بیشترین حمایت‌ها از تیم ما در مسابقات لیگ‌های مختلف کشور از سوی ادره کل ورزش و جوانان استان قم صورت گرفته است.

زهرا‌ احمدی‌نیا با تقدیر از مدیر کل ورزش و جوانان به واسطه نگاه ویژه به ورزش بانوان، ابراز کرد: امسال تیم بانوان قم با نام سوهان خودکار در مسابقات لیگ دسته اول هندبال زنان ایران حضور یافت و با قهرمانی خود در این بازی‌ها بار دیگر بانوان هندبالیست قم به لیگ برتر بازگشتند.

گفتنی است در بخش پایانی مراسم تجلیل از بانوان شاخص هندبال استان قم، ابلاغ فرشاد خوش‌نویسان، محمد صادقی‌پور و مجید کاتبی‌پور به عنوان هیات رئیسه هیات هندبال استان قم توسط حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم اهداء و به آنها تقدیم شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdn509.yt0ff6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما