دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۹
کد مطلب : 61720
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس اتحاديه كتابفروشان و ناشران استان قم خبر داد

شركت 86 كتابفروشي قم در طرح عيدانه كتاب

قم نيوز : رئيس اتحاديه كتابفروشان و ناشران استان قم از شركت 86 كتابفروشي قم در طرح عيدانه كتاب خبر داد.
شركت 86 كتابفروشي قم در طرح عيدانه كتاب
به گزارش قم نیوز حمید خرمی امروز با اشاره به اجرای طرح‌های فروش کتاب اظهار کرد: این طرح‌ها در افزایش رونق کتاب مؤثر است و سبب می‌شود علاقه‌مندان به آسانی کتاب‌های مورد نیاز خود را با مبلغ مناسب خریداری کنند.

وی از اجرای طرح عیدانه کتاب از 22 اسفند امسال تا 12 فروردین سال 97 خبر داد و افزود: 20 درصد یارانه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای این امر تعلق گرفته و در مجموع تخفیف کتابفروشان در قم حداقل 30 درصد است.

رئیس اتحادیه کتابفروشان و ناشران استان قم عنوان کرد: بهترین عیدی کتاب است بنابراین علاقه‌مندان می‌توانند در عید نوروز کتاب به یکدیگر اهدا کنند البته در این زمینه به فرهنگ‌سازی نیاز است.

وی یادآور شد: کتاب برای افراد ماندگار است و علاقه‌مندان با خرید آن می‌توانند تا پایان عمر از کتاب استفاده کنند و با خواندن آن معلومات و اطلاعات آنها افزایش پیدا کند.

خرمی با بیان اینکه 86 کتابفروشی استان قم مجری طرح عیدانه کتاب هستند گفت: این کتابفروشی‌ها در سطح شهر توزیع شده‌اند که از جمله مکان‌های این کتابفروشی‌ها می‌توان به مجتمع ناشران، خیابان ارم، پاساژ قدس و... اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: استان قم دارای رتبه ششم از نظر تعداد ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در عیدانه کتاب است که استقبال کتابفروشی‌ها در این زمینه را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfxedv.w6dy0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما