يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : 61737
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم خبر داد

افزایش دمای قم طی روزهای آتی

قم نيوز : رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی روند تغییرات دمایی در نقاط مختلف استان، افزایشی خواهد بود.
افزایش دمای قم طی روزهای آتی
افزایش دمای قم طی روزهای آتی
به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی امروز با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف تا کمی ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید است.

وی با بیان اینکه  امروز حداقل و حداکثر دمای قم 6 درجه و 21 درجه است، ادامه داد: امروز جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعتی بین 25 تا 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 15 تا 30 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، فردا حداقل و حداکثر دما در قم هشت درجه و 27 درجه است.

قاضی با بیان اینکه فردا آب و هوای استان صاف در بعد از ظهر افزایش موقت ابر، گاهی همراه با وزش باد است، گفت: در روز سه شنبه آب و هوای استان قم صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد است.

وی ادامه داد: در روز سه شنبه جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 15 تا 30 کیلومتر بر ساعت است، در آن روز حداقل و حداکثر دمای استان 9 درجه و 28 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 6 درجه و 20 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 43 کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی در این شهر بودیم.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در  24ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با دو درجه و منطقه کوه سفید با 21 درجه بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd5509.yt0fs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما