دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : 61759
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

نرم‌افزار مجموعه آثار حجت الاسلام حسین زاده منتشر شد

قم نيوز : نرم‌افزار مجموعه آثار حجت الاسلام حسین زاده متن ۱۶ عنوان كتاب از وی را به زبان فارسی در موضوع معرفت‌شناسی و فلسفه دین را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
نرم‌افزار مجموعه آثار حجت الاسلام حسین زاده منتشر شد
نرم‌افزار مجموعه آثار حجت الاسلام حسین زاده منتشر شد
به گزارش قم نیوز این نرم‌افزار که به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور)، تهیه شده است، متن 16 عنوان كتاب از آثار حجت‌الاسلام محمد حسین‌زاده، عضو هیئت علمی مؤسسه را به زبان فارسی در موضوع معرفت‌شناسی و فلسفه دین را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

منابع معرفت، مؤلفه‌ها و ساختارهای معرفت بشری، معرفت‌شناسی در قلمرو گزاره‌های پسین، مبانی معرفتی دینی، مبانی معرفت‌شناختی علوم انسانی در اندیشه اسلامی، دین‌شناسی، عقیده و عمل، پژوهشی تطبیقی در معرفت‌شناسی معاصر از جمله کتاب‌های ارائه شده در نرم‌افزار مجموعه آثار استاد حسین زاده می‌باشد.

از جمله قابلیت‌های پژوهشی این نرم افزار جستجو به روش‌‌های گوناگون در الفاظ و عبارات متن و فهرست کتاب‌‌های برنامه، قابلیت ارتباط و مقایسه بین متون، امکان محدود کردن دامنه نمایش و جستجو، دسترسی متن قرآن کریم، ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت‌نامه و نیز امکان یادداشت‌برداری است.

تاکنون 26 عنوان کتاب و بیش از 40 عنوان مقاله از استاد حسین زاده منتشر شده است که جهت اطلاع از عناوین آن به آدرس http://qabas.iki.ac.ir/node/5846 مراجعه فرمایید.


انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdchwqn-.23nzmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما