کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون شهردار قم:

مسير پرديسان به ورجان از ١٥ فروردين مسدود مي شود

روابط عمومی شهرداری قم نیوز , 28 اسفند 1396 ساعت 12:06

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم از مسدود شدن مسير امتداد جاده پرديسان به ورجان از روز 15 فروردين سال 97 خبر داد.


به گزارش قم نیوز عباس ذاكريان با اشاره به آخرين مصوبه كميسيون ايمني راه‌ها اظهار كرد: بر اساس اين مصوبه مقرر شد از 15 فروردين امتداد جاده پرديسان به ورجان به منظور اتصال ادامه بلوار آيت الله بروجردي به جاده پرديسان ورجان مسدود شود.

وي خاطرنشان كرد: از حدود دو ماه گذشته براي اين كار اقدام شد تا مجوزهاي لازم دريافت شود تا در يك يا دو ماه پاياني سال اين اتصال انجام شود.

معاون شهردار قم با اشاره به حجم ترافيك پايين اين مسير در ماه‌هاي پاياني سال گفت: در خواست شهرداري اين بود كه به گونه‌اي انسداد انجام شود كه پيش از شروع سال جديد مسير بازگشايي شود.

وي ادامه داد: مباحثي در اين زمينه مطرح شد و در مجموع كميسيون ايمني راه‌ها اين مجوز را صادر نكردند و پس از يك يا دو جلسه و بازديدهايي كه انجام شد در نهايت مقرر شد از 15 فروردين اين انسداد به مدت يك ماه انجام شود. در نظر داريم پس از تكميل اتصال تا پيش از نيمه شعبان مسير بازگشايي شود.

ذاكريان خاطرنشان كرد: همشهريان مي‌توانند از مسيرهاي جايگزين جاده كهك به لنگرود و جاده معدن ونارچ براي تردد به سمت كهك استفاده كنند كه اميدواريم در بازه زماني مشخص شده بتوان اين اتصال را انجام داد و محور بازگشايي شود.

انتهای پیام/ 138


کد مطلب: 61762

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/61762/مسير-پرديسان-ورجان-١٥-فروردين-مسدود-مي-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir