کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محروميت 4 ساله بازيكن دوپينگي / فوتباليستي كه يك دقيقه در صبا بازي نكرد

خبرگزاری فارس , 28 اسفند 1396 ساعت 12:39

بازيكني كه هيچ وقت در تركيب اصلي صباي قم در فصل جاري رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال ايران به ميدان نرفت به دليل ارتكاب به عمل دوپينگ با محروميت مواجه شد.


به گزارش قم نیوز اتفاقات عجیب و قریب در تیمی که امسال در فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان کاملا بی‌مدیریت است و به حال خود رها شده، همچنان در حال رخ دادن است و این تیم همچنان با آبرو و اعتبار ورزش قم به ویژه فوتبال قم بازی می‌کند.

بعد از مشکلات عجیب و قریبی که اسپانسرهای دنبال اسم و رسم برای صبای قم به وجود آوردند و هر یک به شیوه‌های مختلف از نام صبا برای خود اعتبار کسب کردند، تداوم نتایج ضعیف و سقوط صبا به دسته پائین‌تر، اکنون صدور حکم یک بازیکن دوپینگی در صبای قم، بی‌مدیریتی در این تیم را بیش از پیش به نمایش گذاشته است.

بازیکنی که در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور بارها نامش در لیست 18 نفره صبای قم قرار گرفت اما حتی یک بار هم برای صبا به میدان نرفت، اکنون آبرو و اعتبار یکی از باشگاه‌های با سابقه فوتبال ایران یعنی صبا را به دلیل ارتکاب به عمل دوپینگ به خطر انداخته است.

هر چند صبای قم به دلیل دو سقوط از لیگ‌های برتر و دسته اول فوتبال ایران در سال 1396، دیگر آبرو و اعتباری ندارد اما این اتفاق بار دیگر نشان داد که صبا به دلیل بی‌مدیریتی و عدم صلاحیت فعالیت برخی افراد در آن به این اوضاع گرفتار شده و تیمی که متعلق به دولت و بیت‌المال است اما هیچ کس پاسخگوی اتفاقات و نابسامانی‌های این تیم نیست و سرمایه ورزش قم به این سادگی در آستانه نابودی قرار گرفته است.

رحمان روحانیان بازیکنی است که در فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران به عنوان یک بازیکن بی‌نام و نشان به عضویت تیم فوتبال صبای قم درآمد، فوتبالیستی که هیچ سابقه‌ای پیش از پیوستن به صبا نداشت اما با صبا برای خود رزومه جمع‌آوری کرد.

این بازیکن به دلیل مصرف ماده ممنوعه بولدنون از دسته آنابولیک استرویید به مدت چهار سال از حضور در تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محروم شد، به همین دلیل شروع دوره محرومیت این بازیکن از زمان تعلیق اجباری وی یعنی دوم دی ماه سال ۹۶ آغاز شده و در روز اول دی ماه ۱۴۰۰ پایان خواهد یافت، بازیکنی که امسال در فهرست بازیکنان صبا در لیگ دسته اول فوتبال ایران حضور داشت اما از جمله بازیکنان نیمکت‌نشین این تیم بود.

انتهای پیام / 138


کد مطلب: 61764

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/61764/محروميت-4-ساله-بازيكن-دوپينگي-فوتباليستي-يك-دقيقه-صبا-بازي-نكرد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir