کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم خبر داد

اتخاذ تدابیر لازم برای تامین ایمنی زائرین در ایام نوروز/افزایش تسهیلات ایمنی پارکینگ زائر

خبرگزاری فارس , 28 اسفند 1396 ساعت 18:01

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم گفت: تدابیر لازم برای تامین ایمنی زائرین در ایام نوروز اتخاذ شده و امیدواریم امسال نیز با کمترین مشکل در این ایام مواجه باشیم.


به گزارش قم نیوز عباس جعفری ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در کمیته ایمنی ستاد تسهیلات زائرین شهرداری قم اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های در قالب ستاد برای خدمات رسانی به زائرین و مسافرین نوروزی از حدود یک ماه قبل آغاز شده و در این زمینه تدابیر لازم را اندیشیده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه سازمان آتش‌نشانی سازمانی همیشه آماده است بیان کرد: پیش‌بینی‌های لازم در زمینه استقرار نیروها و ناوگان سازمان در معابر، بوستان‌ها و استراحت‌گاه‌های شهری در ایام نوروز صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم با بیان اینکه برای چهارشنبه و پنج شنبه آخر سال نیز برنامه‌ریزی لازم را انجام داده بودیم افزود: نگرانی‌هایی را در خصوص پارکینگ زائر داشتیم که اشکالات موجود مربوط به عدم امکان ورود ناوگان آتش‌نشانی بود و با پیگیری‌های انجام شده بخش زیادی از مشکلات رفع شده و امروز می‌توان گفت که شرایط ایمنی برقرار شده و شرایط بسیار متفاوت از قبل شده است.

وی با تاکید بر ضرورت جلوگیری از نصب چادر و استقرار مسافران در پارکینگ زائر تصریح کرد: چادرخواب مسافران در پارکینگ زائر می‌تواند خطرساز باشد که باید از این کار جلوگیری شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 61776

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/61776/اتخاذ-تدابیر-لازم-تامین-ایمنی-زائرین-ایام-نوروز-افزایش-تسهیلات-پارکینگ-زائر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir