کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم خبر داد

استقبال از سال 97 با شعار «سال را با محبت تو آغاز می‌کنم یا امام هادی(ع)»

خبرگزاری فارس , 28 اسفند 1396 ساعت 20:08

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: با توجه به همزمانی آغاز سال جدید با ایام شهادت امام هادی(ع) در بنرهای اطلاع‌رسانی و تبریک سال جدید از شعار «سال را با محبت تو آغاز می‌کنم یا امام هادی» استفاده کرده‌ایم.


به گزارش قم نیوز حمیدرضا عابدی خرسند ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم، با بیان اینکه اطلاع‌رسانی نوروزی امسال با دید فرهنگ شهروندی و اخلاق خانوادگی انجام می‌شود اظهار کرد: در این راستا تدابیر لازم اندیشیده شده و امکانات تبلیغاتی شهر بسیج شده تا /آبتوانیم از بروز مشکلی در روند اطلاع‌رسانی به زائرین و مسافرین جلوگیری کنیم.

وی با تاکید بر نصب بنرهای اطلاع‌رسانی در مسیرهای ورودی شهر و چاپ نقشه‌های شهر قم برای توزیع بین مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: به روزرسانی نقشه شهر قم انجام و توزیع از 27 اسفند آغاز شده و پیش‌بینی چاپ بیش از 100 هزار نقشه صورت گرفته است تا بتوانیم در صورت نیاز بین زائرین و مسافرین توزیع داشته باشیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به همزمان نخستین روز سال جدید با ایام شهادت امام هادی(ع) اظهار کرد: با توجه به شهادت امام هادی(ع) در روز اول فروردین، تبلیغات فرهنگی ویژه در نظر گرفتیم و پرچم‌های دو روز ابتدایی سال ترکیب مشکی و سبز است.

وی اذعان کرد: با توجه به این همزمانی در بنرهای اطلاع‌رسانی و تبریک سال جدید از شعار «سال را با محبت تو آغاز می‌کنم یا امام هادی» استفاده کرده‌ایم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 61781

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/61781/استقبال-سال-97-شعار-محبت-آغاز-می-کنم-یا-امام-هادی-ع

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir