کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هیأت كشتي استان قم خبر داد

كشتي‌گيران جوان قم در اردوي مسابقات آسيايي و جهاني

خبرگزاری فارس , 28 اسفند 1396 ساعت 19:30

رئيس هیأت كشتي استان قم گفت: كشتي‌گيران جوان قم در اردوي تيم ملي جوانان ايران براي اعزام به رقابت‌هاي آسيايي و جهاني 2018 آماده مي‌شوند.


به گزارش قم نیوز محسن وزیری امروز اظهار کرد: همزمان چهار کشتی‌گیر قم در حال حاضر اردونشین تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان هستند، ضمن اینکه در لیست اخیر تیم ملی نوجوانان نیز یک نماینده قم حضور داشت و در هر سه رده امیدوار به کسب سهمیه آسیایی و جهانی سال 2018 هستیم.

وی ادامه داد: اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران بعد از تعطیلات سال جدید و دقیقا از روز پانزدهم فروردین ماه به میزبانی خانه کشتی محمد بنا در تهران آغاز می‌شود و کشتی‌گیران اوزان 60 و 63 کیلوگرم قم در این اردو برای رسیدن به دوبنده تیم ملی رقابت خواهند کرد.

رئیس هیأت کشتی استان قم افزود: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در حالی برگزار می‌شود که در سال‌های اخیر همواره از استان قم شاهد حضور کشتی‌گیران مستعد قمی در تیم‌های اعزامی به رقابت‌های آسیایی و جهانی بوده‌ایم و ان‌شاءالله امسال نیز انتظار تحقق این مهم را داریم.

وی ابراز کرد: اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی جوانان تا 27 فروردین ماه سال 97 در خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران جریان خواهد داشت و کشتی‌گیران در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم زیر نظر کادر فنی تیم تمرین می‌کنند.

وزیری خاطرنشان کرد: علیرضا نجاتی و محمدجواد رضایی دو نماینده کشتی استان قم که پیش از این حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان را تجربه کرده‌اند و از تجارب بسیار زیادی به واسطه حضور در میادین داخلی و برون‌مرزی برخوردار هستند، امسال برای میادین آسیایی و جهانی تلاش می‌کنند.

وی عنوان کرد: علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم عضو تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران است، در حالی که مهدی محسن‌نژاد از هیأت خوزستان و امید اولیایی‌نژاد از هیأت اردبیل دیگر رقبای وی محسوب می‌شوند، ضمن اینکه در وزن 63 کیلوگرم محمدجواد رضایی از قم با بهرام معروف‌خانی از اردبیل برای رسیدن به دوبنده تیم ملی رقابت می‌کند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 61784

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/61784/كشتي-گيران-جوان-قم-اردوي-مسابقات-آسيايي-جهاني

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir