سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۲۰
کد مطلب : 61789
منبع : خبرگزاری فارس
فرماندار قم مطرح کرد

لزوم تشکیل هیأت‌های اندیشه ورزان جوان در بخش‌های مختلف در قم

قم نيوز : فرماندار قم گفت: باید هیأت‌های اندیشه ورز در بخش‌های مختلف در استان تشکیل و این هیأت‌ها راهکارهای خود را به هیأت مرکزی اندیشه ورزان جوان استان قم ارائه بدهند.
لزوم تشکیل هیأت‌های اندیشه ورزان جوان در بخش‌های مختلف در قم
لزوم تشکیل هیأت‌های اندیشه ورزان جوان در بخش‌های مختلف در قم
به گزارش قم نیوز رضا سیار عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به تدوین طرح ساماندهی ارتقای هویت دینی و ملی جوانان استان قم اظهار کرد: این طرح نمی‌تواند تاثیرگذاری در زمینه ساماندهی جوانان استان داشته باشد و یک طرح غیر اجرایی است.

وی ادامه داد: باید در طرح ساماندهی ارتقای هویت دینی و ملی جوانان استان قم تغییراتی صورت بگیرد، بسیاری از نهادهای مرتبط با جوانان در این طرح دیده نشده اند.

فرماندار قم افزود: باید به دنبال اجرای طرح‌هایی درباره جوانان در استان باشیم که همه جوانان را در بگیرد و در قالب این طرح‌ها، باورهای ارزشی و دینی به آن‌ها آموزش داده شود.

سیار با اشاره به هیأت اندیشه ورزان جوان استان قم اظهار کرد: نمی‌توان از ظرفیت این هیأت برای بخش‌های مختلف استفاده کرد، چون در هیأت تنها بخشی از جوانان استان حضور دارند، برای حل این مشکل باید هیأت‌های اندیشه ورز در بخش‌های مختلف تشکیل و این هیأت‌ها راهکارهای خود را به هیأت مرکزی اندیشه ورزان جوانان استان قم ارائه بدهند.

بهرام خوشنویسان در ادامه این جلسه گفت: تاثیرگذارترین قشر جوانان، دانشجویان هستند و باید نهادهای فرهنگی استان قم در فعالیت‌های خودشان به دانشگاه‌ها توجه کنند.

معصومه ظهیری مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم در بخش پایانی جلسه با اشاره به لزوم اجرای طرح پژوهشی در زمینه هویت دینی و ملی جوانان در استان خاطرنشان کرد: باید چنین طرحی در سال 97 مورد پژوهش قرار بگیرد و بتوانیم با استفاده از نتایج چنین پژوهشی به کارهای اجرایی بپردازیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcao0ni.49n6a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما