سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 61794
منبع : خبرگزاری فارس
با كسب رتبه دوم مرحله مقدماتي صورت گرفت

صعود فوتباليست‌هاي پيام قم به مرحله دوم فوتبال نونهالان كشور

قم نيوز : تيم فوتبال پيام قم با كسب رتبه دوم مرحله مقدماتي فصل 97 – 1396 ليگ فوتبال نونهالان باشگاه‌هاي كشور مجوز صعود به مرحله دوم اين رقابت‌ها را به دست آورد.
صعود فوتباليست‌هاي پيام قم به مرحله دوم فوتبال نونهالان كشور
صعود فوتباليست‌هاي پيام قم به مرحله دوم فوتبال نونهالان كشور
به گزارش قم نيوز قهرمانان لیگ‌های پایه فوتبال باشگاه‌های قم تقریبا به شکل همزمان متشکل از استعدادها و نخبه‌های این رشته ورزشی برای رسیدن به مجوز صعود به لیگ برتر نونهالان باشگاه‌های کشور در دو رده سنی به مصاف حریفان خود رفتند.

این در حالی است که قم در یک هفته میزبان دو رویداد مهم فوتبال رده‌های سنی پایه باشگاه‌های کشور یعنی مرحله مقدماتی لیگ‌های زیر 14 و زیر 15 سال ایران بود، بازی‌های لیگ زیر 15 سال را باشگاه سهیل قم میزبانی کرد و بازی‌های زیر 14 سال به میزبانی سیاه‌جامگان قم برگزار شد.

آکادمی فوتبال سیاه‌جامگان قم میزبان مسابقات مناطق باشگاه‌های کشور در گروه چهارم مقدماتی رده سنی نونهالان زیر 14 سال بود، بازی‌هایی که با حضور تیم‌های سیاه‌جامگان قم، استقلال نوین شهرکرد، جاوید کاشان، کیا تهران، پارسه لردگان و پیام قم به انجام رسید.

تیم فوتبال پیام قم در گروهی که بازی‌های آن از مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور در قم به انجام رسید، به عنوان تیم دوم جدول رده‌بندی همراه با تیم فوتبال آکادمی کیا تهران به دور دوم مسابقات زیر 14 سال ایران صعود کرد.

تیم فوتبال پیام در روز پایانی این رقابت‌ها نتیجه‌ای کسب کرد تا با تفاضل گل بهتر نسبت به جدی‌ترین رقیب خود یعنی جاوید کاشان به عنوان تیم دوم راهی دور بعدی بازی‌های این فصل لیگ فوتبال نونهالان ایران شود، بازی‌هایی که نماینده قم متشکل از استعدادهای رده‌های پایه فوتبال قم در آن حضور یافته است.

بدین‌ترتیب از جمع چهار نماینده قم که در دو رده سنی زیر 14 و زیر 15 سال فوتبال باشگاه‌های قم به مصاف حریفان رفتند، تیم پیام قم در هر دو رده سنی مجوز صعود به مرحله بعد را کسب کرد تا برای رسیدن به مراحل بالاتر و قهرمانی به تمرینات خود ادامه دهد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgtu93.ak9qy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما