سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : 61807
منبع : خبرگزاری فارس
فرماندار قم خبر داد

فعالیت 24 ساعته اصناف قم در ایام نوروز

قم نيوز : فرماندار قم گفت: ساعت کار اصناف این شهر در ایام نوروز 24 ساعته شده است و تیم‌های گشت بر فعالیت اصناف و مجتمع‌های بین راهی قم نظارت دارند.
فعالیت 24 ساعته اصناف قم در ایام نوروز
فعالیت 24 ساعته اصناف قم در ایام نوروز
به گزارش قم نیوز رضا سیار ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به ظرفیت اسکان در استان قم اظهار کرد: ظرفیت اسکان در بخش خصوصی استان حداکثر 14 هزار نفر است، به همین دلیل 250 مدرسه استان قم را هم برای اقامت مسافرین نوروزی با اولویت فرهنگیان آماده کردیم.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که در ابتدا ظرفیت هتل‌ها و مسافرخانه‌های استان قم در ایام نوروز پر شود و در ادامه مسافرین به سمت مدارس هدایت شوند، شبستان نجمه خاتون در حرم حضرت معصومه(س) نیز برای استراحت زائرین در ایام نوروز آماده شده است.

فرماندار قم افزود: امکان اسکان حدود چهار هزار نفر در شبستان‌های مسجد مقدس جمکران وجود دارد، سالن‌های ورزشی استان قم برای استفاده از ایام نوروز برای اسکان آماده هستند و پنج کمپ اقامت در بوستان‌های شهر قم آماده شده است.

سیار با اشاره به آماده باش نیروی انتظامی استان قم اظهار کرد: این نیرو در ایام نوروز در آماده باش قرار دارد تا مسافرین نوروزی در امنیت کامل باشند. مجرمین سابقه دار به خصوص سارقین در اسفندماه دستگیر شده و معتادین متجاهر هم از سطح شهر قم جمع آوری شدند.

وی خاطرنشان کرد: 27 غرفه عرضه سیب و پرتقال با قیمت متعادل در سطح شهر قم وجود دارد.

فرماندار قم یادآور شد: ساعت کار اصناف استان قم در ایام نوروز 24 ساعته شده است و تیم‌های گشت بر فعالیت اصناف و مجتمع‌های بین راهی استان نظارت دارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbzwb0.rhb8gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما