سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 61809
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم:

مجبور به استفاده از مدارس برای اسکان نوروزی هستیم

قم نيوز : معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با اشاره به وجود حدود 12 هزار تخت اقامتی در استان قم گفت: در برخی از روزها حدود 100 هزار نفر در این استان اقامت دارند، به همین دلیل مجبور به استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف مثل مدارس هستیم.
مجبور به استفاده از مدارس برای اسکان نوروزی هستیم
مجبور به استفاده از مدارس برای اسکان نوروزی هستیم
به گزارش قم نیوز یونس عالی پور ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به کمیته‌های مختلف این ستاد اظهار کرد: ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم، 12 کمیته دارد و کمیته خدمات شهری وظایفی همچون آماده کردن بوستان‌های شهری برای استقبال از مسافرین را بر عهده داشت.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات در شهر قم کمبود پارکینگ است و برای رفع این مشکل سه پارکینگ جدید در این شهر برای خدمات رسانی به مسافرین در ایام نوروز آماده کردیم.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: کمیته امنیتی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان به صورت مستمر جلساتی را برگزار می‌کند و مسافرین همیشه از امنیت در شهر قم راضی هستند.

عالی پور با اشاره به کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم اظهار کرد: از این استان انتظار می‌رود که فعالیت‌های فرهنگی زیادی در ایام نوروز داشته باشند، در حرم حضرت معصومه(س) نمایشگاهی به مناسبت فرار رسیدن سال نو افتتاح شده است.

وی ادامه داد: کمتر از 12 هزار تخت اقامتی در استان قم داریم، اما در برخی از روزها حدود 100 هزار نفر در این استان اقامت دارند، به همین دلیل مجبور به استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف مثل مدارس هستیم و اکنون 250 مدرسه آماده استقبال از مسافرین نوروزی هستند.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم در پایان خاطرنشان کرد: بر فعالیت کمیته‌های ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان نظارت داریم و اقدامات دستگاه‌های اجرایی در ایام نوروز رصد می‌کنیم، هر سال نظرسنجی مردمی در خصوص رضایت مندی از این اقدامات را انجام می‌دهیم تا مشکلات موجود را رفع کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdnj09.yt0fz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما