سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 61810
منبع : خبرگزاری فارس
در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم مطرح شد

آمادگی دستگاه‌های مختلف قم برای استقبال از مسافرین نوروزی

قم نيوز : در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم بر آمادگی دستگاه‌های مختلف استان برای استقبال از مسافرین نوروزی تاکید شد.
آمادگی دستگاه‌های مختلف قم برای استقبال از مسافرین نوروزی
آمادگی دستگاه‌های مختلف قم برای استقبال از مسافرین نوروزی
به گزارش قم نیوز جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم ظهر امروز در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد.

یونس عالی پور در این جلسه با اشاره به ظرفیت واحدهای اقامتی استان قم اظهار کرد: کمتر از 12 هزار تخت اقامتی در استان قم داریم، اما در برخی از روزها حدود 100 هزار نفر در این استان اقامت دارند، به همین دلیل مجبور به استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف مثل مدارس هستیم، اکنون 250 مدرسه آماده استقبال از مسافرین نوروزی هستند.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: بر فعالیت کمیته‌های ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم نظارت داریم و اقدامات دستگاه‌های اجرایی در ایام نوروز رصد می‌شود.

رضا سیار فرماندار قم در بخش پایانی جلسه با اشاره به ظرفیت اسکان در استان قم اظهار کرد: ظرفیت اسکان در بخش خصوصی حداکثر 14 هزار نفر است، همچنین 250 مدرسه استان قم را هم برای اقامت مسافرین نوروزی با اولویت فرهنگیان آماده کردیم.

وی خاطرنشان کرد: امکان اسکان حدود چهار هزار نفر در شبستان‌های مسجد مقدس جمکران وجود دارد، سالن‌های ورزشی استان قم برای استفاده از ایام نوروز برای اسکان آماده هستند و پنج کمپ اقامت در بوستان‌های شهر قم پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfxcdv.w6dyyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما