چهارشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۴۰
کد مطلب : 61825
منبع : خبرگزاری فارس
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی مطرح کرد

گناهان بلای خانمان‌سوز است/ برخی به سخنان رهبر معظم انقلاب بی‌توجه‌ هستند

قم نيوز : امام‌ جمعه موقت تهران با بیان اینکه گناهان بلای خانمان‌سوز است، گفت: شیوع گناهان شهدا را ناراحت کرده و عوارض متعدد جبران‌ناپذیری را در پی دارد، همچنین بی‌توجهی به شرع مقدس و بیانات رهبری موضوع مهمی است که فرجام ناخوشایندی دارد.
گناهان بلای خانمان‌سوز است/ برخی به سخنان رهبر معظم انقلاب بی‌توجه‌ هستند
گناهان بلای خانمان‌سوز است/ برخی به سخنان رهبر معظم انقلاب بی‌توجه‌ هستند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امشب در مراسم تحویل سال نو در مسجد مقدس جمکران ضمن تسلیت به مناسب سالروز شهادت امام هادی(ع) با اشاره به جایگاه والای این حضرت اظهار کرد: در این شب مهم باید برای رفع مشکلات ازدواج جوانان، مشکلات اقتصادی و... دعا کرده و خواستار نجات مردم مظلومین بحرین و سایر کشورهای اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه گناهان بلای خانمان‌سوز است، افزود: شیوع گناهان شهدا را ناراحت کرده و عوارض متعدد جبران‌ناپذیری را در پی دارد، همچنین بی‌توجهی به شرع مقدس و بیانات رهبری موضوع مهمی است که فرجام ناخوشایندی دارد.

امام ‌جمعه موقت تهران وجود مبارک امام رضا(ع) را برکتی برای ایران اسلامی دانست و ابراز کرد: شیعیان و علاقه‌مندان این حضرت در تحویل سال با مراجعه به حرم مطهر این امام همام خواستار رفع مشکلات خود و رسیدن به حاجاتشان هستند و ایشان در کمال بزرگواری و کرامت حوائج زوار خود را برآورده می‌کنند.

وی با تأکید براینکه مردم در شب تحویل سال به حرم مطهر حضرت معصومه(س) و جمکران مراجعه کرده‌اند، ادامه داد: مجاورت با این بزرگواران افتخار بزرگی است تا توشه سال و عمرمان را به دست آورده و از گناهان توبه کنیم.

صدیقی ادامه داد: نجات جوانان، رفع مشکلات اقتصادی، رونق دین و اخلاق، رونق ازدواج، صدور فرهنگ انقلاب اسلامی، کوتاه شدن دست نفوذی‌ها و... حوائج مهمی است که ان شاءلله با عنایت ایشان برآورده می‌شود.

وی امام زمان(عج) را حامی شیعیان و مسلمانان برشمرد و گفت: مشکلات اقتصادی مردم و به‌خصوص جوانان با توکل به این امام بزرگوار برطرف می‌شود، چراکه رهبر معظم انقلاب به‌عنوان نایب ایشان، تلاش بسیاری در راستای رفع این مشکلات دارند.

استاد برجسته اخلاق شخصیت رهبران کشورهای دنیا را مورد اشاره قرارداد و اظهار کرد: رهبر ایران برخلاف سایر رهبرانی که فاسد و فاسق بوده و از علوم و دانش بی‌بهره‌اند دارای تمام فضایل بوده و راهنمای بسیار خوبی برای مردم و مسؤولان هستند.

وی امام زمان(عج) را پناه عالمیان دانست و اظهار کرد: تحویل سال آغاز حیات طبیعت است، بنابراین انسان نیز باید در شروع سال جدید به تغییر خود پرداخته و در راستای عاقبت‌به‌خیری و خوشبختی قدم بردارد.

صدیقی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود: برای داشتن حیاتی انسانی که از خدای قادر متعال منشأ می‌گیرد، باید دین خدا و سیره اهل‌بیت(ع) در زندگی انسان جریان یابد.

وی با اشاره به وجود مشکلات متعدد در کشور، عنوان کرد: مردم با تکیه‌بر خداوند متعال و تمسک به اهل‌بیت (ع) و نیز اتکا به امام راحل توانستند در جنگ حق علیه باطل در برابر دنیا بایستند، بنابراین اکنون نیز می‌توان با تکیه‌بر دین و رهنمودهای مقام معظم رهبری بر تمام مشکلات غلبه کرد.

امام ‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه برخی به سخنان رهبر معظم انقلاب بی‌توجه‌ هستند، گفت: کم‌کاری‌ها، تبعیض‌ها، نافرمانی‌ها و دیگر مسائل سبب شده تا این فساد دامن‌گیر کشور شود، امیدواریم دشمنان اسلام و ولایت در مقاصدشان ناکام مانده و تمامی مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbswb0.rhb85piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما