چهارشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : 61830
منبع : خبرگزاری فارس
نهم فروردين ماه انجام مي‌شود

مصاف صباي قم با اكسين البرز در نخستين بازي سال 97 ليگ آزادگان

قم نيوز : تيم فوتبال صباي قم نخستين بازي خود از سري رقابت‌هاي فصل جاري ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور در سال 1397 را برابر اكسين البرز برگزار مي‌كند.
مصاف صباي قم با اكسين البرز در نخستين بازي سال 97 ليگ آزادگان
مصاف صباي قم با اكسين البرز در نخستين بازي سال 97 ليگ آزادگان
به گزارش قم نیوز در شرایطی که تنها 6 هفته از 34 هفته رقابت‌های فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران باقی مانده است، سازمان لیگ فوتبال بازی‌های هفته بیست و نهم را برای روز نهم فروردین ماه برنامه‌ریزی کرده است.

این در حالی است که بالای جدول رده‌بندی این رقابت‌ها تیم‌های نفت مسجد سلیمان، فجر شهید سپاسی شیراز، خونه به خونه بابل، بادران تهران و یکی دو تیم دیگر از مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال هستند اما در پائین این جدول دو تیم صبای قم و راه‌آهن تهران به لیگ دسته دوم سقوط کرده‌اند.

صبای قم که هفته‌های متوالی است روی نوار ناکامی‌ قرار دارد و از هفته هفتم رقابت‌ها تا کنون موفق به شکست حریفان خود نشده، در هفته بیست و نهم فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال ایران باید در مقابل تیم فوتبال اکسین البرز به میدان برود، در حالی که این بازی در کرج برگزار می‌شود.

تیم فوتبال صبای قم در بیست و هشتمین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در مقابل مس کرمان میزبان بود که با دو گل در ورزشگاه شهید حیدریان قم به این تیم باخت تا هجدهمین باخت این فصل را در کارنامه ضعیف خود به ثبت برساند و با وضعیت بسیار بدی به لیگ دسته دوم سلام کند.

بازی برگشت تیم‌های صبای قم و اکسین البرز از ساعت 16 روز پنجشنبه نهم فروردین ماه در کرج برگزار می‌شود، در حالی که دو تیم در هفته دوازدهم نیم‌فصل نخست در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر رفتند و تیم اکسین با تک گل هادی شکوری به برتری یک بر صفر دست یافت.

در رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، تیم صبای قم با 12 امتیاز در مکان هفدهم جدول 18 تیمی بازی‌ها ایستاده است اما تیم اکسین البرز با هدایت علی لطیفی بازیکن اسبق تیم ملی 43 امتیازی و در مکان هفدهم این رده‌بندی جای گرفته است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchv6n-.23nzxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما