پنجشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 61834
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
رئيس اتحاديه كتابفروشان و ناشران قم:

فرهنگ کتاب عیدی دادن را در جامعه ترویج کنیم

قم نيوز : رئيس اتحاديه كتابفروشان و ناشران استان قم بر لزوم ترویج فرهنگ کتاب عیدی دادن در ایام نوروز در سطح جامعه تاکید کرد.
فرهنگ کتاب عیدی دادن را در جامعه ترویج کنیم
فرهنگ کتاب عیدی دادن را در جامعه ترویج کنیم
به گزارش قم نیوز حمید خرمی در همین خصوص اظهار داشت: خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد اجرای طرح خوب عیدانه کتاب هستیم که اگر ما بتوانیم فرهنگ عیدی دادن کتاب را در این ایام نهادینه کنیم، کمک خوبی به رشد و تعالی فرهنگی جامعه داشته ایم.

وی با اشاره به شرکت حدود 90 کتابفروشی در سطح شهر قم در این طرح گفت: بی شک اجرای این گونه طرح‌ها در رونق بازار کتاب بسیار مؤثر است چرا که به این وسیله علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی در ایام نوروز فرصت می کنند تا کتب مورد علاقه خود را با قیمت مناسب تهیه و مطالعه کنند.

رئيس اتحاديه كتابفروشان و ناشران استان قم ادامه داد: در شهرستان ها طرح عیدانه کتاب از 22 اسفند امسال شروع شده و تا 12 فروردین سال آینده ادامه می یابد و در این طرح 20 درصد یارانه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص یافته و در مجموع تخفیف کتابفروشان در قم حداقل 30 درصد خواهد بود.

وی ضمن ابراز خرسندی از استقبال خوب فعالان کتاب در قم از این طرح گفت: استان قم دارای رتبه ششم از نظر تعداد ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در عیدانه کتاب است که استقبال کتابفروشی‌ها در این خصوص را نشان می‌دهد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbawb0.rhb8fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما