چهارشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : 61842
منبع : خبرگزاری فارس
مديركل ورزش و جوانان استان قم:

بزرگترين مجموعه ورزشي شهر قم تجهیز می‌شود

قم نيوز : مديركل ورزش و جوانان استان قم از برنامه‌ريزي اين اداره كل براي تجهيز بزرگترين مجموعه ورزشي شهر قم در سال 1397 خبر داد.
بزرگترين مجموعه ورزشي شهر قم تجهیز می‌شود
بزرگترين مجموعه ورزشي شهر قم تجهیز می‌شود
به گزارش قم نیوز حسن عابدی امروز اظهار کرد: تجهیز، تعمیر بخش‌ها‌های مختلف و همچنین محوطه‌سازی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به عنوان بزرگترین ورزشگاه قم در مرکز شهر یکی از مهمترین اولویت‌‌های بخش فنی در برنامه‌های سال آینده این اداره کل محسوب می‌شود.

وی در ادامه از پیش‌بینی اعتبار برای پرداخت به هیأت‌های ورزشی استان قم خبر داد و افزود: اعتبار چهار ماه هیات‌های ورزشی تا نیمه فروردین به حساب آنها واریز می‌شود تا چرخه ورزش قم در عرصه‌های همگانی، قهرمانی، آموزشی و فرهنگی پر سرعت در حرکت باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم سال 1397 را سالی بسیار مهم برای ورزش قم توصیف کرد و افزود: ما در این سال علاوه بر مسابقات بین‌المللی، آسیایی، جهانی و جام جهانی رشته‌های مختلف ورزشی، بزرگترین رویداد ورزشی قاره کهن یعنی بازی‌های آسیایی 2018 را در پیش داریم.

وی تصریح کرد: ستاد بازی‌های آسیایی و المپیک در اداره کل ورزش و جوانان با جدیّت پیگیر امور ورزشکاران و قهرمانان استان برای حضور موفق در انتخابی‌های کسب سهمیه بازی‌های آسیایی است و از هیأت‌های ورزشی خواهان توجه ویژه به این موضوع برای اعتلای ورزش قم هستیم.

عابدی خواستار توجه ویژه هیأت‌های ورزشی استان قم به توسعه بخش قهرمانی شد و خاطرنشان کرد: اعزام به تمامی مسابقات قهرمانی کشور از سوی هیات‌های ورزشی باید در سال 1397 صورت بگیرد، برای میزبانی از رویدادهای مهم ورزشی تلاش شود و مسابقات استانی رونق بگیرد.

وی بر توجه ویژه هیأت‌های ورزشی به ورزش بانوان تاکید کرد و افزود: اعتبار واریزی به هیات‌ها در بخش بانوان باید تمام و کمال در همین بخش هزینه شود، ورزش بانوان ما توانمندی و ظرفیت بسیار خوبی دارد و با یک برنامه‌ریزی اصولی موفقیت‌های زیادی می‌توان در این بخش کسب کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم همچنین بر لزوم ارتباط نزدیک هیأت‌های ورزشی با فدراسیون‌ها تاکید کرد و افزود: تعامل با فدراسیون‌های ورزشی برای کسب میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و برگزاری اردوهای مختلف تیم‌های ملی در قم اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcauani.49n6y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما