چهارشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : 61844
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم خبر داد

مشارکت 150 روحانی در طرح آرامش بهاری

قم نيوز : مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: 150 نفر از روحانیون و هزار نفر از خادمان افتخاری و کارکنان اوقاف در ایام تعطیلات نوروزی از 28 اسفند امسال تا 15 فروردین سال 97 طرح آرامش بهاری را اجرا می‌کنند.
مشارکت 150 روحانی در طرح آرامش بهاری
مشارکت 150 روحانی در طرح آرامش بهاری
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم امروز با اشاره به برنامه‌های ویژه نوروز در بقاع امامزادگان اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه طرح آرامش بهاری را در بقاع امامزادگان سراسر کشور برای هفتمین سال برگزار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بنا است در 40 بقعه امامزاده طرح آرامش بهاری را برگزار کنیم و مراجعه‌کنندگان به بقاع امامزادگان از برنامه‌های این طرح استفاده می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه  استان قم با اشاره به برگزاری مراسم‌هایی در مسجد جمکران و حرم حضرت معصومه(س) با تعامل و همکاری تولیت آستان مقدس حضرت معصومه و عنایت تولیت مسجد جمکران گفت: فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در این دو مکان مقدس  در قالب خیمه‌های معرفت برگزار می‌شود تا زائران از آنها استفاده کنند.

وی یادآور شد: خیمه‌های معرفت جوار مسجد اهل بیت ورودی شهر قم و مسجد کوه خضر نیز برپا می‌شود.

حسینی عنوان کرد: 150 نفر از روحانیون و هزار نفر از خادمان افتخاری و کارکنان اوقاف در ایام تعطیلات نوروزی از 28 اسفند امسال تا 15 فروردین سال 97 طرح آرامش بهاری را اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc04qe.2bqs08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما