چهارشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : 61847
منبع : خبرگزاری فارس
نايب‌رئيس هیأت گلف استان قم خبر داد

تدریس واحد آموزش گلف در دانشگاه قم / راه‌اندازي رشته جديد بهراكس

قم نيوز : نايب‌رئيس هیأت گلف استان قم از تدريس واحد آموزش گلف در دانشگاه قم به منظور رشد و توسعه اين رشته ورزشي خبر داد.
تدریس واحد آموزش گلف در دانشگاه قم / راه‌اندازي رشته جديد بهراكس
تدریس واحد آموزش گلف در دانشگاه قم / راه‌اندازي رشته جديد بهراكس
به گزارش قم نیوز اعظم خودکار امروز اظهار کرد: به همت کمیته آموزش بانوان هیأت گلف استان قم واحد گلف در ترم جاری برای دانشجویان رشته تربیت‌بدنی دانشگاه قم ارائه شد، در حالی که این واحد درسی در سال‌های گذشته نیز توسط خانم سمیه طلیقی برای نخستین‌بار ارائه شده بود و اکنون بار دیگر با تدریس وی در حال برگزاری است.

وی در ادامه از حضور نمایندگان قم در نخستین دوره توجیهی و آشنایی با ورزش جدید بهراکس خبر داد و افزود: خانم‌ها زهرا امیری و نسرین دانشور راد با شرکت در این دوره به عنوان نمایندگان استان قم برای نخستین بار با رشته ورزشی جدید بهراکس آشنا شدند.

نایب‌رئیس هیأت بوکس استان قم خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی با حضور خانم خسروی و آقایان آزاد و فتح‌علی در مجموعه ورزشی امام علی واقع در سوهانک تهران برگزار شد و اکنون مقدمه‌ای فراهم است تا این رشته نیز به ورزش‌های زیر مجموعه هیأت گلف استان قم بپیوندد.

وی سپس به برپایی غرفه هیأت گلف استان قم در جشنواره ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء اشاره و عنوان کرد: رشته‌های مینی‌گلف و وودبال به نمایندگی از هیأت گلف در این جشنواره به میزبانی مجموعه ورزشی شهید حیدریان حضور داشتند.

خودکار با بیان اینکه گلف، مینی‌گلف، وودبال و به‌کاپ هم اکنون در این هیأت فعال هستند، یاد آور شد: با پیگیری کمیته آموزش هیأت در راستای معرفی رشته‌های مینی‌گلف و وودبال به منظور آشنایی و توسعه این رشته‌های ورزشی برنامه‌ریزی و خوشبختانه با استقبال خوب علاقمندان مواجه شد.

وی در پایان اظهار کرد: هیأت گلف در سال 1396 پیشرفت خوبی داشت، ورزشکاران رشته‌های زیر مجموعه هیأت در میادین و مسابقات مختلف کشوری به میدان رفتند و نتایج قابل قبولی کسب کردند و یقینا در سال جدید با ظرفیت‌های خوبی که داریم می‌توان به موفقیت‌های زیادی دست یافت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfecdv.w6dyjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما