کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اردیبهشت ماه صورت می گیرد؛

حضور بوستان کتاب با بیش از 1300 عنوان در نمایشگاه کتاب

خبرگزاری فارس , 30 فروردين 1391 ساعت 13:31

قم نیوز: موسسه بوستان کتاب در اردیبهشت ماه امسال، با بیش از هزار و 300 عنوان کتاب در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور می‌یابد.


به گزارش قم نیوز، کارشناس بازاریابی و ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب درباره تعداد عناوین کتاب‌های قابل عرضه در این نمایشگاه گفت: از مجموع هزار و ۳۰۰ عنوان کتاب در نظر گرفته شده برای نمایشگاه امسال، ۹۵۰ عنوان کتاب در غرفه بزرگسال و بقیه در غرفه کودک عرضه خواهد شد.

مهدی محدثی تصریح کرد: موسسه بوستان کتاب در نمایشگاه سال گذشته، در مجموع هزار و ۳۰ عنوان کتاب عرضه کرده بود که این تعداد در سال جاری و در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افزایش یافته است.

وی در خصوص تخفیف آثار بوستان کتاب گفت: آثار موسسه در بخش بزرگسال و کودک و نوجوان، با تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصد عرضه خواهد شد، همچنین بن کتاب و کارت‌های اعتباری خرید کتاب نیز پذیرفته می‌شود.

کارشناس بازاریابی و ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب بیان داشت: برای عرضه محصولات این موسسه در نمایشگاه امسال، حدود ۳۰ متر مربع فضا در بخش کودک و نوجوان و ۲۰۰ متر مربع نیز در بخش بزرگسال در نظر گرفته شده که برای عرضه تعداد عناوین یاد شده مناسب به نظر می‌رسد.

وی در خصوص فعالیت انتشاراتی موسسه بوستان کتاب در سال گذشته تصریح کرد: این موسسه در سال گذشته در مجموع ۴۲۴ عنوان کتاب چاپ و منتشر کرده که از این تعداد ۱۱۸ عنوان چاپ اول بوده و برای نخستین بار منتشر شده است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی   برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۹


کد مطلب: 6185

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/6185/حضور-بوستان-کتاب-بیش-1300-عنوان-نمایشگاه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir