چهارشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب : 61850
منبع : خبرگزاری فارس
در آخرین روز سال 96 صورت گرفت

امدادرسانی به 17 حادثه در آخرین روز سال 96

قم نيوز : مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در آخرین روز سال 96 در بالغ بر 17 حادثه توسط نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی امدادرسانی صورت گرفت.
امدادرسانی به 17 حادثه در آخرین روز سال 96
امدادرسانی به 17 حادثه در آخرین روز سال 96
به گزارش قم نیوز عباس جعفری امروز با بیان اینکه نخستین عملیات آتش‌نشانی در سال جدید توسط تیم نجات سازمان آتش نشانی از ایستگاه 9 انجام شد گفت: این عملیات شامل دو مورد رهاسازی از آسانسوربود؛ نخستین عملیات محبوس شدن 5 شهروند در لحظه سال تحویل در آسانسور بود که امدادرسانی لازم صورت گرفت و دومین عملیات نیز رها سازی یک نفر از آسانسور بود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در لحظه تحویل سال و پس از آن بیان کرد: 16 مورد استقرار خودروهای عملیاتی و اکیپ موتوری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در لحظه سال تحویل در اطراف حرم مطهر و مسجد جمکران و کوه خضر نبی ورودی‌های شهر و پارکینگ‌های شهر انجام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه 6 مورد استقرار در بوستان‌های کمپینگ در سطح شهر از لحظه ورود مسافرین به صورت دائمی صورت گرفت اذعان کرد: در این ایام نیروهای آتش‌نشانی به صورت 24 ساعته در استراحت‌گاه‌های محل حضور زائرین حضور داشته و بر ایمنی این بوستان‌ها نظارت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه 17 مورد عملیات در 29 اسفند توسط نیروهای آتش نشانی قم انجام شد تصریح کرد: سه مورد عملیات نجات شامل دو مورد محبوسی در آسانسور و یک مورد حادثه انگشتربری، دو مورد شامل یک مورد حریق منزل و یک مورد درخت، هفت مورد حریق ضایعات، پنج مورد ایمن سازی شامل بازگشایی درب منزل و خودرو و نشت سوخت خودرو صورت گرفت که امدادرسانی لازم انجام شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjyoem.uqevizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما